تاریخ انتشار: 1401/04/14 14:27
کد خبر: 19775

باورنکردنی؛ بعد از کودتای ارتش روسیه، پوتین خودکشی کرد !! + جزئیات

ولادیمیر ولادیمیریوویچ پوتین رئیس جمهور روسیه که از 5 ماه پیش با اوکراین وارد جنگ شده است، طبق پیش بینی اقتصاددان ایرانی خودکشی کرد!
باورنکردنی؛ بعد از کودتای ارتش روسیه، پوتین خودکشی کرد !! + جزئیات

ولادیمیر ولادیمیروویچ پوتین رئیس جمهور روسیه که از 5 ماه پیش با اوکراین وارد جنگ شده است، طبق پیش بینی دکتر پویا ناظران اقتصاددان ایرانی مقیم آمریکا خودکشی کرد!

پویا ناظران که درباره اقتصاد و روابط بین الملل با تاکید بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران زیاد اظهارنظر می کند، در گفتگو با علی علیزاده مجری و تهیه کننده تلویزیون اینترنتی جدال گفت که با تحریم های سنگین آمریکا و اروپا علیه روسیه و فروپاشی اقتصاد این کشور، پوتین باید خودکشی کند و یا اینکه ارتش روسیه کودتا کرده و وی را ساقط کند و اعلام نماید که روسیه اشتباه خود را پذیرفته و عقب نشینی می کند، و غیر از این نمی توان راهکار دیگری را تصور کرد. 

بعد از 5 ماه از تحریم های آمریکا و اروپا، روبل 50 درصد تقویت شده و تورم سنگین دنیای غرب را درنوردیده است. و بسیاری از تحلیلگران به این نتیجه رسیده اند که نظام هژمونی آمریکا از آنچه به نظر می رسید ضعیف تر شده و قطب های قدرت سهم بزرگتری از نظام جهانی را در اختیار گرفته اند. به طوریکه گروه بریکس متشکل از برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی که با تردید برخی اعضا مانند هند دست به عصا پیش روی می کرد، در یک حرکت شدید، ایران را هم دعوت و پیوستن آنرا در دست بررسی قرار داد. 

منظور میز روابط بین الملل تحریریه از بازخوانی پیش بینی غلط پویا ناظران تاکید بر این نکته بود که اقتصاددانان ایرانی عمدتا نگاه تک بعدی و متعلق به 30 سال پیش به پدیده ها دارند که همین مساله باعث شده است به مقام های کشور مشاوره های غلط داده و بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را باعث شده اند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4887aw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوشش و حرف های عجیب نجمه جودکی ! / نجمه جودکی به سیم آخر زد + ویدئو باورنکردنی
نجمه جودکی

توهین احسان کرمی به مردم در واکنش به حضورش در عروسی ساسی مانکن + ویدئو
احسان کرمی | عروسی ساسی مانکن | ساسی مانکن | احسان کرمی در عروسی ساسی مانکن

افزایش حقوق بازنشستگان نهایی شد + جزئیات
افزایش حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان