تاریخ انتشار: 1395/08/30 22:50
کد خبر: 248003

مازندران میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان کشور شد

دبیر هیات ناشنوایان مازندران گفت که مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی این استان در شهرستان بابلسر برگزار می شود .
مازندران میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان کشور شد

به گزارش فرتاک ورزشی، آرش زاهدی افزود : این مسابقات در بخش مردان و با حضور 20 تیم از سراسر کشور از صبح سه شنبه دوم آذر ماه در مجتمع فرهنگی و رفاهی شهیدعظیمی بهزیستی بابلسر برگزار می شود.
وی ادامه داد : تیم های شرکت کننده دراین مسابقات در 5 گروه باهم رقابت می کنند و تیم های برتر هر گروه در مرحله بعدی به صورت حذفی به مصاف هم می روند.
زاهدی گفت : از سوی کمیته فنی ناشنوایان کشور حدود 30 بازیکن برتر تیم های شرکت کننده به اردوی آماده سازی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد.
دبیرهیات ناشنوایان مازندران به برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان سال 2018 جهان اشاره کرد و افزود : با توجه به برگزاری نخستین دوره المپیک جوانان و نهمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در سال 2018 مسابقات قهرمانی کشور با هدف شناخت نفرات مستعد برای حضور درتیم ملی برگزار می شود.
وی ادامه داد: به همین منظور یکی از شرایط شرکت در مسابقات قهرمانی کشور حضور اجباری 7 بازیکن جوانان و 5 بازیکن بزرگسال در تیم های شرکت کننده است که این امر باعث ایجاد انگیزه در جوانان و با استقبال خوب استانها روبرو شده است.
زاهدی یادآورشد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان از قدرت های برتر جهان است که توانسته است دو دوره پیاپی بر سکوی اول جهان و آسیا بایستد که این نشان از توان بالای ورزشکاران ، انجمن و کادرفنی این تیم است .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489gzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی بهترین نامزدهای فوتبال آسیا اعلام شد/ جایزه ویژه فوتسال سهم ایران