تاریخ انتشار: 1397/07/15 23:21
اویس کردجهان:می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم
کد خبر: 127175

اختصاصی: پاشازاده یک برند در فوتبال است / خواسته هایی دارد که هیچ مربی در ایران ندارد

اویس کرد جهان هافبک بادران تهران در گفت و گو با فرتاک ورزشی در خصوص شرایط این تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایران سخن گفت.
اختصاصی: پاشازاده یک برند در فوتبال است / خواسته هایی دارد که هیچ مربی در ایران ندارد

اویس کرد جهان بازیکن بادران در گفت و گو با فرتاک ورزشی در خصوص شرایط این تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایران گفت: در اول فصل شرایط بادران چندان مناسب نبود ولی رفته رفته هماهنگ تر و بهتر می شود.

وی افزود: بادران یک باشگاه حرفه ای می باشد و همه امکانات را برای کسب نتایج فراهم می کند و باید گفت که یک مجموعه خوب در کنار هم  قرار گرفته و تلاش می کنیم وضعیت تیم را از این بهتر کنیم.

کرد جهان در خصوص عملکردش در بادران گفت: از عملکرد خودم هنوز راضایت کامل ندارم. باید بهتر کار کنم، بیشتر پاس گل بدهم و گل بزنم. تیم مان هم باید کمتر گل بخورد.

وی در مورد بازی هفته هفتم لیگ دسته اول در برابر خونه به خونه بابل گفت: تیم خونه به خونه، سال گذشته تیم خوبی بود امسال هم یک سری بازیکن جوان و باتجربه به آن‌ها اضافه شده است و نباید به نتایج آنها تا اینجای کار بسنده کرد ولی ما در هربازی چه به عنوان میزبان و چه میهمان برای برد به زمین می رویم.

هافبک بادران در خصوص تیم های مدعی صعود به لیگ برتر گفت: رقابتی تنگاتنگ برای صعود وجود دارد و امسال ۷،۸ تیم هستیم که برای صعود به لیگ برتر می جنگیم. رقابت خیلی سخت است. بعضی تیم ها خیلی خوب هزینه کرده اند و بازیکنان لیگ برتری که بیرون ماندن در تیم ها تقسیم شده اند.

کرد جهان در خصوص جذابیت های لیگ یک گفت: شرایط سخت و جذابی در لیگ یک وجود دارد اما هدفمان از روز اولی که با بادران قرارداد بستیم و این تیم را انتخاب کردیم به این دلیل بود که بادران شخصیت لیگ برتری دارد و این توان را داریم صعود کنیم.

وی افزود: از مدیرعامل تا کوچکترین عضو باشگاه همه فکرمان لیگ برتری شدن است و ان‌شاءالله که بتوانیم در این رقابت جذاب برنده باشیم و روز آخر لیگ پایان خوشی برای ما داشته باشد.

هافبک بادران در خصوص کار کردن با مهدی پاشازاده گفت: به مهدی پاشازاده می گویند آقای خاص، کار کردن با او هم خاص است.در واقع کار با ایشان سخت و جذاب است و یک سری خواسته  دارد که هیچ مربی ای ندارد.

کرد جهان در پایان سخنان خود گفت: از کودکی پاشازاده را دوست داشتم و بادران سومین تیمی است که با او کار می کنم و خیلی چیزها از او یاد گرفته ام  چرا که او مربی بسیار توانمندی است و باید گفت یک برند برای فوتبال ما می باشد و مطمئنم زیر نظر پاشازاده می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b6ow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از بابل تا بابل/ حکایت عجیب پنالتی در دیدارهای خونه به خونه و بادران؛ باز هم پنالتی خواهیم دید؟