تاریخ انتشار: 1397/07/14 14:47
کد خبر: 127403

وقتی سرپرست فوتسال مقاومت البرز سربازانش را تشویق به مصاحبه علیه سرمربی می کند/چه مسئولی بر عملکرد این باشگاه نظارت دارد؟!

سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز بازیکنان این تیم را به مصاحبه علیه سرمربی تیم تشویق می‌کند.
وقتی سرپرست فوتسال مقاومت البرز سربازانش را تشویق به مصاحبه علیه سرمربی می کند/چه مسئولی بر عملکرد این باشگاه نظارت دارد؟!

به گزارش فرتاک ورزشی،این روز ها از کرج و تنها باشگاه لیگ برتری استان البرز اخبار عجیبی به گوش اهالی فوتسال می رسد،که اگر حتی چند در صد از این شنیده ها حقیقت داشته باشد که ظاهرا دارد،متاسفانه باید فاتحه باشگاهی فرهنگی چون مقاومت را نیز رسما خواند!

اخبار موثق حاکی از آن است که سرپرست این باشگاه در جهت زمینه سازی برکناری سرمربی شان دست به دامان بازیکنان شده و کار به جائی رسیده که با تهدید سربازان ابتدا آن ها را از هر گونه ارتباط با وی منع و در اقدامی دیگر آن ها را مجاب به مصاحبه هائی خود جوش بر علیه سرمربی شان می کند!

فارغ از این که حق در این میان با چه فردی است و در این باشگاه نظامی چه می گذرد،اما پر واضح است که آبروی یک شهر را در میان اختلافات شخصی شان به بازی گرفته و رسما اخلاق را در این باشگاه فرهنگی ذبح نموده اند و اساسا احترام استاد و شاگردی و بزرگ و کوچکی را نیز که از بدیهی ترین فاکتور های لازم برای یک باشگاه فرهنگی شدن است را لگد مال کرده اند!

گفتنی است شایعات دیگری نیز در رابطه با حواشی جنجالی اطراف این باشگاه،نظیر چگونگی سفر ها،جذب سربازان،ثبت باشگاه و...به گوش رسیده که در ادامه و با بررسی های بیشتر بدان اشاره خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bj6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقاومت البرز و سریال قربانی کردن مربیان و مدیران/چه مسئولی بر عملکرد این باشگاه نظارت دارد؟!

دیدار تیم های فوتسال تأسیسات دریایی و مقاومت البرز
دیداری که یادآور خاطرات تلخ برای شمسایی است