تاریخ انتشار: 1395/11/17 12:26
هافبک خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 231303

حسین کریمی: با بردن آلومینیوم دوباره امید ها زنده می شود

هافبک تیم خونه به خونه مازندران پیروزی مقابل آلومینیوم اراک را برای این تیم حیاتی خواند.
حسین کریمی: با بردن آلومینیوم دوباره امید ها زنده می شود

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین کریمی هافبک طراح خونه به خونه بابل در مورد شرایط خودش در تیم گفتگویی مفصل داشته است که در ذیل میخوانیم:

* در اول فصل با وجود چند پیشنهاد خوب از لیگ برتر و لیگ یک،ترجیح دادم بابل را انتخاب کنم چرا که تیم خونه به خونه دارای طرفدارای پر شور زیادی می باشد ،و همیشه در کورس قهرمانی با مدعیان بوده است و دوست داشتم یک افتخار دیگر در کارنامه فوتبالی خودم داشته باشم.

* در نیم فصل اول از نظر فنی و جسمانی در وضعیتی ایده ال قرار داشتم و حتی تا هفته سوم برای خونه به خونه مثمر ثمر بودم،نمیدانم که چه اتفاقی افتاد که از دید اقای مرزبان افتادم و سوالی میباشد مبهم که به شخصه جواب ان را نمیدانم و فقط شخص اقای مرزبان میتواند جواب این سوال را بدهد.

* نیم فصل را خوب شروع نکردیم،با توجه به اینکه اقای دست نشان از نظر روحیه روانی با بچه ها خیلی در تمرینات کار کرد و از نظر فنی  ما را به وضعیت ایده ال رساند،امید میرود که نتایج قابل قبولی بگیریم و به لیگ برتر صعود کنیم. 

* با اقای دست نشان سابقه همکاری نداشتم ولی در این مدت کوتاه اقای دست نشان فکر میکنم که از بنده در تمرینات راضی باشد و من هم تمام تلاش خود را میکنم تا جواب اعتماد ایشان را بدهم.

* بازی دوشنبه بازی حساسی میباشد چرا که کلید صعود به لیگ برتر برای تیم ما میباشد،انشالاه با دست پر از اراک به بابل برگردیم و با کسب سه امتیاز به وضعیت خود در جدول بهبود ببخشیم.

* صحبت خاصی ندارم،انشالاه که فقط و فقط تیم مان لیگ برتری شود تا حق مردم بابل و مازندران در فوتبال کشور ضایع نشود.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d9zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قائم اسلامی خواه: بادران لیگ برتری خواهد شد/ هواداران باشخصیتی داریم
گفت و گوی ستاره لیگ یک با فرتاک ورزشی