تاریخ انتشار: 1395/12/27 17:16
اختصاصی| بازی معوقه هفته بیستم؛
کد خبر: 222375

پیش بازی پارس جنوبی - نفت مسجدسلیمان/ پایان خوش 95 برای کیست

در چهارچوب دیداری معوقه از هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته یک، پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان طبق برنامه قرار بود در تاریخ 25 بهمن به مصاف هم بروند که این دیدار به دلیل بارندگی و شرایط نا مساعد زمین ورزشگاه تختی جم برگزار نشد و با تشخیص سازمان لیگ تاریخ بعدی برگزاری مسابقه 28 اسفند اعلام شد و به این ترتیب آخرین مسابقه رسمی فوتبال ایران در سال 95 در شهر جم برگزار خواهد شد.
پیش بازی پارس جنوبی - نفت مسجدسلیمان/ پایان خوش 95 برای کیست

به گزارش فرتاک ورزشی از خوزستان، پارس جنوبی در آخرین دیدار خود که در ورزشگاه تختی جم برگزار شد به مصاف ایرانجوان بوشهر رفت و دربی بوشهر را برگزار کردند که در نهایت تیم پارس جنوبی با ارائه یک بازی برتر موفق شد با نتیجه 2-1 حریفش را شکست دهد و همچنان خود را به عنوان یکی از جدی ترین مدعیان سعود معرفی کند.

نفت مسجدسلیمان هم در آخرین دیدار خود در یک دیدار خارج از خانه در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم اراک رفت و در حالی که از حریف خود عقب بود در نهایت با نتیجه مشابه 2-1 به پیروزی ارزشمندی رسید و با امیدوار به مصاف پارس جنوبی مدعی خواهد رفت.

بررسی موقعیت مکانی در جدول:

پارس جنوبی جم تیمی است که از هفته های ابتدایی لیگ خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرد و عملکرد بی نقص و کم نوسان این تیم باعث شد که همچنان و پس از سپری شدن 27 هفته از این رقابتها همچنان از بالا نشینان جدول باشد.

تیم پارس جنوبی با انجام 27 بازی و کسب 48 امتیاز در رتبه سوم جدول جای گرفته است، این تیم با 12 پیروزی، 12 تساوی و 3 شکست و 22 گل زده و 12 گل خورده و تفاضل گل 10 جزو مدعیان ردیف اول صعود است.

عملکرد قابل ستایش پارس جنوبی در خط دفاع این تیم نهفته است، جایی که این تیم جنوبی پس از 27 بازی تنها 12 گل را دریافت کرده است و این موضوع برای تیمی که روانه لیگ برتر میشود بسیار قابل توجه است.

نفت مسجدسلیمان اما نقطه مقابل پارس جنوبی است تیمی که در فصلی پر فراز و نشیب بلاخره آرام آرام روی آرامش را با محمود فکری به خود میبیند، نفت مسجدسلیمان در یکی از پر نوسان ترین سالهایی که پشت سر گزاشت پس از 27 بازی با 27 امتیاز در رده 15 جدول قرار دارد.

تیم نفت مسجدسلیمان تا این جای کار در لیگ یک در 27 بازی گذشته خود 5 برد، 12 مساوی و متحمل 10 باخت شده است و عملکرد این تیم در خطوط حمله و دفاع در حد متعادلی قرار دارد، نفت مسجدسلیمان با 24 گل زده و 27 گل خورده و تفاضل گل 3- در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است.

بررسی تغیرات در جدول:

تیم میزبان، پارس جنوبی جم در صورت پیروزی در این دیدار حساس با هر نتیجه ای میتواند به صدرجدول صعود کرده و با 51 امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک در سال 95 شود و این تنها راه صعود به صدر جدول برای پارس جنوبی خواهد بود اما در آن سوی میدان طلایی پوشان نفت مسجدسلیمان که در رده پانزدهم جدول قرار دارند در صورت پیروزی با یک گل میتواند در جدول مسابقات یک پله صعود داشته باشد و در صورت زدن بیش از دو گل به پارس جنوبی میتواند حتی به رده سیزدهم جدول و با جای گذاشتن خیبر خرم آباد و ایرانجوان بوشهر صعود کند.

خبرنگار: "محمدی مکوندی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dq8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته ی سوم لیگ یک+پوستر

راهکارهای نوین برای جذب تماشاگر در بوشهر!
اختصاصی| راه کار جالب هیات فوتبال جم برای هواداران؛