تاریخ انتشار: 1395/11/02 12:42
کد خبر: 234551

مورینیو: والنسیا در دفاع بی نظیر است

سرمربی منچستریونایتد درباره وضعیت تیمش قبل از بازی برابر استوک سیتی به صحبت پرداخت.
مورینیو: والنسیا در دفاع بی نظیر است

به‌ گزارش ‌فرتاک ورزشی، منچستریونایتد امروز (شنبه) در هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در حالی برابر استوک سیتی به میدان می‌رود که هر نتیجه‌ غیر از برد می‌تواند باعث شود امیدهای یونایتد برای رسیدن به صدر جدول از دست برود.

ژوزه مورینیو پیش از این بازی درباره مباحث مختلفی صحبت کرد. او در ابتدا درباره آنتونیو والنسیا که به عنوان مدافع راست بازی می‌کند به صحبت پرداخت و گفت‌: زمانی که در رئال‌ مادرید بودم می خواستم والنسیا را به خدمت بگیرم. از نظر من او بهترین دفاع راست جهان است. هیچ دفاع راستی در دنیا بهتر از والنسیا وجود ندارد. در یونایتد تلاش می‌کنیم بهترین‌ها را در ترکیب حفظ کنیم. به همین خاطر برنامه داریم تا قرارداد والنسیا را تمدید کنیم. فکر می‌کنم این پاداش خوبی برای او باشد.

مورینیو درباره وضعیت لوک شاو، دفاع چپ تیمش که در این فصل به دلیل مصدومیت و ناآمادگی نتوانسته است در ترکیب منچستریونایتد به میدان برود نیز گفت‌: لوک شاو را کاملا درک می‌کنم و حواسم به او هست. می دانم چقدر دوست دارد به ترکیب اصلی تیم برسد اما تلاش می‌کنیم تا بهترین لوک شاو ممکن را در ترکیب تیم داشته باشیم. به همین خاطر فعلا شاید او به بازی نرسد. او باید خودش را همان طور که هنریک مخیتاریان اثبات کرد، اثبات کند.

روز گذشته ممفیس دپای با جدایی از  یونایتد قرارداد رسمی‌اش را با لیون امضا کرد. مورینیو درباره این موضوع گفت‌: از جدایی ممفیس ناراحتم ولی بندی در قرارداد او وجود دارد که در صورتی که باشگاه بخواهد، می‌تواند او را برگرداند. امیدوارم دپای خودش را در لیون اثبات کند تا باشگاه مجبور شود او را بازگرداند.

سرمربی منچستریونایتد درباره بازی با استوک سیتی و حفظ روند ۱۶ بازی بدون باخت هم صحبت کرد و گفت‌: به آمار کاری ندارم. یونایتد در آخرین فصل مربیگری الکس فرگوسن، به رکورد ۱۸ بازی بدون باخت رسید. مهم نیست به ۱۸ بازی بدون باخت یا ۲۰ بازی بدون باخت برسیم. ما بازی می‌کنیم تا به برد برسیم. در هر بازی برای کسب برد به میدان می‌رویم. در بازی برابر استوک سیتی نیز تلاش می‌کنیم بتوانیم به پیروزی برسیم. اگر ببازیم که باختیم و رکورد شکست ناپذیری از بین می‌رود اما به زمین استوک سیتی نمی‌رویم تا از رکورد شکست ناپذیریمان مراقبت کنیم.

مورینیو در پایان درباره نقش مروان فلینی در ترکیب تیمش گفت‌: هواداران فهمیدند که فلینی چه نقش مهمی در ترکیب تیم یونایتد دارد. او دانش بالایی از بازی دارد و نقش مهمی در تیم ما ایفا می‌کند.

منچستریونایتد بعد از بازی با استوک سیتی، در جام اتحادیه به مصاف هال سیتی خواهد رفت تا دیدار برگشت برابر این تیم را انجام بدهد. این تیم هفته‌ آینده در دومین دیدار جام حذفی خود به دیدار ویگان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dw6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصرتی:حمایت از خطیبی به جا بود