تاریخ انتشار: 1396/11/09 00:04
اختصاصی|
کد خبر: 162475

لیگ یک/ پنالتی‌گیرترین گلرهای لیگ یک چه کسانی هستند؟!

لیگ یک امسال سرشار از رقابت بوده است.
لیگ یک/ پنالتی‌گیرترین گلرهای لیگ یک چه کسانی هستند؟!

 در یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های این فصل لیگ یک، بین دروازه‌بانان تیم‌های مختلف می‌باشد. همواره دفع پنالتی، علاوه بر آنکه شارژ روحی خیلی خوبی برای گلر محسوب می‌شود، به سایر بازیکنان نیز نیروی مضاعف‌تری برای غلبه بر تیم حریف می‌دهد. در لیگ یک امسال، سه دروازه‌بان موفق شدند بیشتر از یک پنالتی بگیرند. با بررسی شرایط این گلرها همراه با "فرتاک ورزشی" باشید:

1. پرویز کریمی / ماشین سازی

گلر دوم تیم ماشین سازی تبریز خوش‌شانس بود که در اوائل فصل، مسعود همامی گلر اول این تیم روند روبه‌رشدی را سپری نکرد تا کریمی مقابل تیم خونه به خونه به میدان برود و بتواند بدرخشد و یک امتیاز ارزشمند برای سبزقباها به ارمغان آورد. پرویز کریمی در بابل موفق شد در حضور چندین هزار هوادار خونه به خونه، دو پنالتی این تیم را دفع کند تا ستاره سبزها در دیار بهار نارنج شود. پرویز کریمی برای ماشین سازی در این فصل 9 بازی صورت داده که یک کلین شیت کرده و 2 پنالتی دفع کرده است و 10 گل نیز دریافت کرده است.

2. پیمان سلمانی / فجرسپاسی

گلر فصل گذشته تیم ذوب‌آهن اصفهان در لباس مقدس سربازی برای فجرسپاسی بازی می‌کند و به تکیه‌گاه این تیم تبدیل شده است. گلر اول این فصل فجرسپاسی اولین پنالتی مهار شده خود را در بازی با بادران صورت داد. دیداری که فجر تا آستانه شکست پیش رفت، اما سیو فوق‌العاده پنالتی بادران توسط سلمانی سبب شد تا یک امتیاز ارزشمند برای فجر ثبت شود. دومین پنالتی دفع شده سلمانی نیز در بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان در دقیقه 95 رقم خورد که سه امتیاز را در شیراز نگه داشت. سلمانی در این فصل 17 بازی برای فجر انجام داده که 8 کلین شیت صورت داده است و 2 پنالتی نیز دفع کرده و 10 گل نیز دریافت کرده است.

3. مهدی اسلامی / بادران تهران

هیچ کس تصورش را نمی‌کرد که گلر فصل قبل ماشین سازی در لباس بادران موفق ظاهر شود. مهدی اسلامی فصل را با کمی بدشانسی آغاز کرد اما هرچه لیگ به جلو می‌رفت، وی نیز عملکردش بهتر می‌شد تا آنکه موفق شده دو پنالتی مهار کند. اسلامی در بازی با آلومینیوم اراک دومین پنالتی فصلش را مهار کرد تا در کنار پرویز کریمی و پیمان سلمانی قرار بگیرد. اسلامی در 20 بازی که برای بادران به میدان رفته، 17 گل خورده است و 10 کلین شیت نیز ثبت کرده است.

گفتنی است دروازه‌بانانی همچون یوسف بهزادی (نفت مسجدسلیمان)، مسعود همامی (ماشین سازی)، حمید عرفانی (مس کرمان)، علی عساکره (ایرانجوان) و حسین نائیجی (صبای قم) موفق شدند در لیگ یک امسال تا پایان هفته بیست و یکم این رقابت‌ها، یک پنالتی را مقابل حریفان خود دریافت کنند.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mo8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین پنالتی از دست استقلال رفت/ امیدی که نا امید می کند!

دو بازی هفته پایانی لیگ دو در گروه ب لغو شد
اختصاصی| مهرداد شفیعی مطرح کرد؛