تاریخ انتشار: 1396/11/06 21:10
اختصاصی|
کد خبر: 162827

سرپرست استقلال اهواز: خوش‌بین‌ترین هوادار ما فکر نمی‌کر کاسپین را شکست دهیم/ به غیر از مدیرکل، کسی به فکر تیم نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: خوش‌بین‌ترین هوادار ما فکر نمی‌کر کاسپین را شکست دهیم.
سرپرست استقلال اهواز: خوش‌بین‌ترین هوادار ما فکر نمی‌کر کاسپین را شکست دهیم/ به غیر از مدیرکل، کسی به فکر تیم نیست

 ماحصل گفتگوی خبرنگار "فرتاک ورزشی" با احمد خدریان سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز را در ذیل می‌خوانید:

* در هفته های اخیر نتایج مطلوبی را کسب کرده ایم که فقط به دلیل ورود آقای افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان اهواز به مسائل تیم بوده است و ایشان تمام مشکلات مالی و جانبی تیم را حل کردند و باعث شدند که تیم نتایج خوبی را کسب کند. در قزوین دست به کار بزرگی زدیم و تیم کاسپین را شکست دادیم. حتی خوش بین ترین هوادار ما هم  به این امر فکر نمیکرد. سپس در دو بازی خانگی به برتری رسیدیم. در یک دیدار خارج از خانه از صنایع طلایی سمنان یک تساوی ارزشمند کسب کردیم. از ۴ بازی ۱۰ امتیاز به دست آوردیم که کسب این نتایج به ما کمک شایانی کرد. متاسفانه به غیر از آقای حیدری هیچکس در استان به ما توجهی ندارد. تلاش های بی وقفه ایشان در این چند بازی به طور محسوس نمایان شد.

* تعدادی از هواداران ما معتقد بودند (البته ما صحت حرف آنها را تایید نمیکنیم) کاپیتان نفت و گاز حرکت ناشایستی انجام داده است و همین مسئله هم موجبات تحریک تماشاگران را فراهم کرد به طوری که دو نفر از تماشاگران نزدیک زمین شدند که با کمک نیروی انتطامی آنها را از استادیوم خارج کردند‌. با ورود هواداران به زمین مسابقه متاسفانه برای دقایقی بازی متوقف شد. البته در اکثر شهرها حتی در سطح لیگ برتر هم چنین هوادارانی وجود دارد، اینان تماشاگرنماهایی هستند که باعث تخریب تیم خودشان میشوند و چنین افرادی در استقلال اهواز هم وجود دارد ولی خوشبختانه با کمک نیروی انتظامی قضیه حل شد و بازی ادامه پیدا کرد.

* گچساران تیم فوق العاده خوبی است و استحقاق حضور در بالای جدول را دارد  بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و در کنار آن تاکتیک را هم در دستور کار قرار میدهند. اینکه ما پیروز این دیدار شدیم یا از شانس خوب ما بوده است یا لطف خدا؛ چون استقلال اهواز یک تیم ریشه دار و با قدمت ۷۰ ساله است و این باعث میشودتماشاگر یا بازیکنی که پیراهن این تیم را بر تن میکند انگیزه‌ی مضاعفی داشته باشد  و خوشبختانه این موضوع شامل حال ما شد و بازیکنان مصمم شدند تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنند در نهایت با لطف خدا به این پیروزی ارزشمند دست یافتیم.

* باتوجه به اینکه فیفا از ما ۶ امتیاز کسر کرد کسب این سه امتیاز در بازگشت ما به جدول کمک شایانی کرد زیرا ما با توجه به این مسئله کاندیدای سقوط به لیگ دسته سه محسوب میشدیم. آقای افشین حیدری و برادران شفیع زاده چون خود را جزئی از خانواده استقلال اهواز میدانند برای پرداخت بدهی فرناندو به ما کمک کردند. به امید خدا مسئله فرناندو حل خواهد شد و ما در لیگ دو خواهیم ماند.

* با کسر ۶ امتیاز از تیم، ضربه سنگینی به پیکره ما وارد شد چون هدف ما صعود به مرحله ی بعد مسابقات بود. در نامه بعدی که به دست ما رسید مطرح شد که اگر بدهی فرناندو پرداخت نشود به دسته پایین تر سقوط خواهیم کرد که این امر جای هیچ گونه تاملی نداشت. فیفا در چنین مسائلی با تیمی تعارف ندارد. حال اگر فدراسیون  باشد میتوان رایزنی کرد ولی فیفا اینگونه نیست. ما به این مسئله ورود کردیم و نامه ای را از هیئت فوتبال استان گرفتیم و خدمت آقای حیدری مدیر کل ورزش وجوانان رفتیم. ایشان اشاره کرد که این بدهی مربوط به گذشته بوده و اکنون به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است و این هزینه برای وزارت ورزش و جوانان سنگین است. طی رایزنی هایی که با برادران شفیع زاده و آقای جهانداری انجام شد قبل از بازی به ما گفتند که این مسئله با کمک برادران شفیع زاده حل خواهد شد. قرار بر این شده است که در  سه قسط این مبلغ به وکیل فرناندو پرداخت شود. بعد از بازی هم به ما گفتند تا یکشنبه قسط اول پرداخت میشود و این مسئله را به احتمال ۹۰درصد حل خواهند کرد.

* هدفمان این است که استقلال اهواز به جایگاه اصلی و واقعی خودش بازگردد. استقلال اهواز یک تیم ریشه دار و با قدمت ۷۰ساله است که هوادارانش با این تیم زندگی میکنند. افرادی وجود دارند که پا به سن گذاشتند اما عاشق این تیم هستند. به مرور با کسب نتایج بهتر سکوهای استادیوم لبریز از هوادار خواهد شد و این باعث میشود که اعضا و بازیکنان تیم دلگرم شوند و به دنبال آن استقلال اهواز هم به جایگاه اصلی خودش بازمیگردد. این قول را  خواهم داد که انشالله در فصل آینده با به کار گرفتن اسپانسر ، هیئت مدیره وبازیکنان قوی، تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

* از تمام هواداران تشکر میکنیم زیرا دراین چند هفته با تمام وجود از ما حمایت کردند ودر سرماو گرما یار دوازدهم استقلال بودند، مابه عشق چنین هوادارانی بازی میکنیم. اکثر بازیکنان ما ۲۰ درصدهم دریافتی نداشتند ولی مابه عشق هواداران تا این هفته حضور داشتیم ، انشالله در ادامه با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48modm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهدای بابلسر و استقلال اهواز
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛