تاریخ انتشار: 1396/11/05 23:55
کد خبر: 162951

صحبت های مورینیو بعد از تمدید قرارداد با منچستریونایتد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد از اینکه قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد، بسیار خوشحال است.
صحبت های مورینیو بعد از تمدید قرارداد با منچستریونایتد

 مورینیو که در تابستان 2016 هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت، امشب قراردادش را با این باشگاه برای دو سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب، حداقل تا تا بستان 2020 در الدترافورد خواهد ماند.

او به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:" من به اینکه سرمربی منچستریونایتد هستم، واقعا افتخار می کنم. مایلم از مالکان باشگاه و آقای وودوارد به خاطر اهمیتی که به سختکوشی و تعهد من دادند، بسیار تشکر کنم.

خوشحالم که آنها این احساس را داشتند که من مربی مناسبی برای باشگاه آنها در آینده هستم. ما استاندارد بسیار بالایی در نظر گرفتیم؛ بردن سه جام در یک فصل و این استانداردی است که من انتظار دارم تیم هایم به دنبال آن باشد. ما شرایطی به وجود آوردیم که اینده ای درخشان و موفق در انتظار منچستریونایتد باشد.

همچنین از کادر فنی و بازیکنانم تشکر می کنم. بدون همراهی و دوستی آنها، این اتفاق ممکن نخواهد بود. من عاشق بازیکنانم هستم و بسیار لذت بخش است که می دانم حداقل برای سه فصل آینده در کنار هم خواهیم بود.  

و نمی توانم از هواداران به خاطر حمایت های شان تشکر کنم؛ به خاطر اینکه کاری کردند که خیلی زود احساس راحتی کنم. تکرار می کنم، سرمربی منچستریونایتد بودن، هر روز افتخار است و من واقعا خوشحال هستم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48moyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صحبت های آقای خاص پس از پیروزی تیمش