تاریخ انتشار: 1396/01/27 16:00
تیم اوقات پایانی و اضافه؛
کد خبر: 216727

تورهای لحظه آخری استقلال منصوریان!

ثبت 12 گل برای استقلال در لیگ قهرمانان و جام حذفی در 10 دقیقه پایانی یکی از مولفه های مثبت تیم منصوریان است.
تورهای لحظه آخری استقلال منصوریان!

، استقلال برابر صبای قم در دقایق پایانی بازی مساوی را با برد عوض کرد تا با کسب هر سه امتیاز بازی، دوباره به رتبه دوم جدول بازگردد. گلزنی در دقایق پایانی به ویژه دقیقه 80 به بعد مسابقه بازی اتفاقی است که در تیم منصوریان تبدیل به عادت شده و آبی های تهرانی که این روند را از ابتدای لیگ آغاز کرده اند، از هفته پانزدهم با گلزنی های متعدد خود توانستند امتیازات زیادی را کسب کنند.

تساوی برابر سپاهان برای بازگشت به لیگ

مهم ترین بازگشت استقلال به بازی در دقیقه 92 بازی با سپاهان رخ داد که این بازشت به ادعای بسیار حکم ماندگاری منصوریان در استقلال را امضا کرد. بهنام برزای برابر سپاهان با یک ضربه سر توانست بازی را به تساوی بکشاند تا آبی های تهرانی به بازی باز گردند.

بازگشت هایی برای فرار از شکست

استقلال برابر گسترش فولاد تبریز و لوکومتیو با گلزنی در دقایق 81 و 87 توانست در دو بازی خارج از خانه شکست را با تساوی عوض کند. تساوی استقلال برابر گسترش فولاد باعث شد آبی ها برای اولین بار بالاتر از تراکتورسازی قرار بگیرند و با تساوی برابر لوکوموتیو نیز آبی ها شانس خود برای صعود را به شکل چشم گیری افزایش دادند. همچنین استقلال برابر پیکان در دور رفت لیگ برتر نیز دقیقه 82 گل تساوی را به ثمر رساند.

گل های سه امتیازی دقایق پایانی

استقلال در دیدار برابر صبا روز شنبه با گلزنی در دقیقه 87 موفق به کسب برد شد. دیدار با سایپا دیگر مسابقه ای بود که استقلال توانست در دقیقه 92 بازی مساوی را به برد تبدیل کند تا در دیدار حساس داخل خانه پیروز از میدان خارج شود. دو گل ابراهیمی و پادوانی در این بازی ها از روی ضربه کرنر به دست آمد تا استقلال 4 امتیاز با ارزش را در دقایق پایانی بازی کسب کرده باشد.

گل های پرتعداد برای ثبت نتیجه

البته همه ی گلهای استقلال در دقایق پایانی برای این تیم منجر به تغییر نتیجه نشده و تنها برد استقلال را پر گل تر کرده است. گلهای علی قربانی به پیکان و لوکوموتیو، گل پادوانی به التعاون، گل نورافکن به ماشین سازی و گل جابر انصاری در دور رفت به سایپا از جمله گل هایی است که باعث شده آبی ها با نتیجه بهتری به پیروزی برسند. همچنین گل کاوه رضایی در دقیقه 87 برابر استقلال خوزستان در شکست دو بر یک آبی ها تنها گلی است که در این دقایق نتوانست کمکی به نتیجه گرفتن استقلال بکند.

"علیمنصور تایم"

استقلال منصوریان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در 10 دقیقه پایانی بازی و وقت های تلف شده موفق به ثبت 12 گل شده تا تیم منصوریان در کنار بسیاری از مولفه های مثبت خود این مولفه را نیز ثبت کند. این دقایق را می توان برای استقلال و حریفان این تیم در ادامه لیگ "علیمنصور تایم" نامید؛ دقایقی که نشان می دهد تیم منصوریان تا لحظه آخر از جنگیدن برای کسب نتیجه کوتاه نمی آید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nd5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها راه منصوریان برای استقلالی کردن ستاره مد نظر برانکو