تاریخ انتشار: 1396/01/27 23:14
کد خبر: 216599

طاهری: مطلبی بین من و برانکو مخفی نمی ماند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:قدردانی خاصی از هواداران دارم که سرمایه اصلی باشگاه هستند.
طاهری: مطلبی بین من و برانکو مخفی نمی ماند

علی اکبر طاهری در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو اظهار کرد: فکر می کنم واژه ها در بدو امر می تواند بسترساز انجام خدمات باشد ولی چیزی که می ماند عملکرد است. عملکرد می تواند به ادامه روند فعالیت بها دهد و مفتخرم که توانستم خدمتی داشته باشم.

وی افزود: از فصل گذشته کار ما شروع شد. آقای برانکو با توجه به اینکه به کشورشان رفتند و برگشتند، زمان کمی تا شروع لیگ داشتیم. همکاری و ارتباط خوبی که با آقای برانکو برقرار شد، شروع کار تیمی را در تمام ابعاد باشگاه پیش بردیم و این رمز موفقیت ما بود. خارج از مستطیل سبز اعم از کادر پزشکی، تدارکات، کادر فنی، بخش های اداری، مالی و ... و از همه این مسائل مهم تر قدردانی خاصی از هواداران دارم که سرمایه اصلی باشگاه هستند که قلب تپنده آن کانون هواداران هستند که اتصال این ها نتیجه خوبی بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فکر می کنم هر کسی مشغول کاری باشد کمتر وارد حاشیه می شود و اگر در متن کار باشیم از حاشیه دور هستیم. ما هم آنقدر درگیر کار شدیم، با معوقات دست و پنجه نرم کردیم و ... به حواشی وارد نشدیم. موارد قضایی هم وجود داشته که بخش حقوقی باشگاه به آن ورود پیدا کرد. در بسیاری از آنها برنده شدیم ولی شفافیت و تمیز کار کردن را در دستور کار قرار دادیم و نمی خواستیم مسئله ای مخفی بماند. حتی مطلبی بین من و برانکو در خفا نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ndew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اختصاصی/راهکارهای بزرگترین هدف باشگاه پرسپولیس بررسی شد

لیست خرید دست هدایتی است!
ادعای یکی از نزدیکان حاج حسین؛

عامل اصلی که می تواند پرسپولیسی ها را قهرمان لیگ کند
برانکو وتصعب مثال زدنی اش روی طاهری!