تاریخ انتشار: 1396/01/24 10:40
کد خبر: 217470

اختصاصی/راهکارهای بزرگترین هدف باشگاه پرسپولیس بررسی شد

طاهری:قهرمانی آسیا یک آرزو نیست؛بلکه هدف است و دور از دسترس نیست/برانکو:برای قهرمانی در آسیا نیازمند قوای قدرتمند تری داریم
اختصاصی/راهکارهای بزرگترین هدف باشگاه پرسپولیس بررسی شد

این روزها بحث صعود از مرحله و برنامه های تیم های ایرانی پس از این مهم مطرح است.

پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل تیم ثروتمند و چند ملیتی الریان مسئولین باشگاه پرسپولیس  و محافل فوتبالی معتقدند که با برد مقابل الهلال و الوحده راه صعود هموار میشود و اگر پرسپولیس به فکر هدفهایی بلند تر(قهرمانی در آسیا) است باید هم اکنون راهکارهای لازم برای کسب این هدف بزرگ فراهم شود.

برهمین اساس کمیته فنی باشگاه،هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و در صدر این کار گروه علی اکبر طاهری و برانکو ایوانکوویچ از از اواخر ۹۵ و نوروز ۹۶ جلساتی برگزار شد که طاهری در اندک مصاحبه های خود از این هدف بزرگ صحبت کرد.

در این جلسات مقرر شد تا ابتدا با تهیج روحی و شارژ بازیکنان تا دیدار مقابل الهلال و ریکاوری بیشتر بدنی بازیکنان اصلی این تیم که با دو روز استراحت، تمرینات شاداب و تمرینات مناسب در رابطه با دیدار الهلال این تیم آماده رویایی تیم ثروتمند عربی شود.

اما علی اکبر طاهری و باشگاه پرسپولیس  پس از مرحله گروهی که همزمان با نقل و انتقالات تابستانی و لیگ برتر میشود؛مقررشد حداقل تا ۸۰ درصد از لیست اصلی برانکو را جذب کرده و شرایط را برای برگزاری اردوهای مناسب برون مرزی  و داخل کشور فراهم کنند.

منابع خبری نزدیک به متولی باشگاه پرسپولیس این موضوع را تایید کردند این منابع با اشاره به مطالب فوق گفتند:البته این اهداف بهدر صورتی محقق میشود که منافع جمعی به منافع فردی ترجیح داده شود.

باید دید پس از قهرمانی لیگ برتر مسئولان به فکر هدفهای بلند تر هستند یا زیر باد این جام میخوابند‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9wda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست خرید دست هدایتی است!
ادعای یکی از نزدیکان حاج حسین؛

عامل اصلی که می تواند پرسپولیسی ها را قهرمان لیگ کند
برانکو وتصعب مثال زدنی اش روی طاهری!