تاریخ انتشار: 1396/03/07 15:29
کد خبر: 207903

یک شکایت جدید برای استقلال/ مظلومی طلبکار یک میلیاردی، وارد می شود!

پرویز مظلومی یکی از طلبکاران باشگاه استقلال است، او چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود قصد ندارد بابت وصول طلبش از استقلال به کمیته انضباطی شکایت کند اما انتظار دارد مسوولان باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات اقدام کنند ولی انگار مسوولان در حال حاضر پولی برای پرداخت مطالبات مظلومی ندارند.
یک شکایت جدید برای استقلال/ مظلومی طلبکار یک میلیاردی، وارد می شود!

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی سابق استقلال که حدود 1میلیارد تومان طلبکار است پس از بی توجهی مسوولان باشگاه نسبت به پرداخت مطالباتش حالا تغییر عقیده داده و تصمیم دارد برای وصول این مبلغ از طریق وکیلش به کمیته انضباطی شکایت کند تا شاید در این برهه طلب خود را نقد کند.

با این حال مظلومی در روزهای اخیر در چند نوبت به مدیرعامل باشگاه استقلال پیغام داده که  منتظر است مطالبات وی پرداخت شود اما افتخاری پاسخ روشنی به وی نداده است به همین دلیل او در نظر دارد چنانچه ظرف امروز و فردا اگر پاسخ روشنی دریافت نکرد متن شکوائیه خود را تقدیم کمیته انضباطی کند.

سرمربی سابق استقلال یکی دو ماه پیش با افتخاری در مورد مطالباتش صحبت کرد و از وی قول گرفت تا طلبش پرداخت شود اما از آنجا که در فصل نقل و انتقالات معمولا باشگاه‌ها پول را برای جذب بازیکنان جدید صرف می‌کنند بعید است مظلومی بتواند به مطالباتش برسد.

باید دید کار وی با آبی ها به شکایت می رسد یا طرفین راهی برای تعامل پیدا می کنند.یکی از نزدیکان باشگاه در این ارتباط می گوید قرار است در هفته جاری بخشی از مطالبات باشگاه از اسپانسر پرداخت شود، چنانچه این مبلغ به باشگاه داده شود آن وقت بخشی از طلب یک میلیاردی مظلومی پرداخت خواهد شد در غیر این صورت باید مظلومی همچنان منتظر بماند تا پول به حساب باشگاه بیاید. 

گویا مدیران استقلال قصد دارند برای پرداخت کامل این مبلغ از مظلومی وقت بگیرند تا به صورت قسطی این مبلغ را پرداخت کنند اما از قرار معلوم مظلومی مخالف این اتفاق است و اعتقاد دارد به اندازه کافی برای استقلالی ها صبر کرده است. گفته می شود مظلومی پس از اطلاع از این ماجرا تاکید کرده چنانچه باشگاه قادر به پرداخت کامل مبلغ نیست ارکان قضایی فوتبال می تواند در این باره به کمک او بیایند تا او طلب یک میلیاردی اش را وصول کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48negn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مظلومی: عده‌ای می‌خواستند در استقلال به اهداف خودشان برسند و من را قربانی کردند