تاریخ انتشار: 1396/01/12 11:37
کد خبر: 220103

دغدغه‌های منصوریان در روز استفاده از «راست سنتی» در مقابل فولاد!

استقلال در حالی باید به مصاف فولاد برود که دو مهره کلیدی سمت راست روزهای تحولش را ندارد.
دغدغه‌های منصوریان در روز استفاده از «راست سنتی» در مقابل فولاد!

غیبت همزمان وریا غفوری و بهنام برزای حسابی برنامه های منصوریان را برای مصاف با فولاد به هم ریخته است. بازی با فولاد که عصر شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود ، رونمایی از استقلال 966 است. اتفاقی که سایت رسمی باشگاه در شرحش نوشته است:«آبی های پایتخت در اولین گام خود در سال 96 میزبان فولاد خوزستان هستند. استقلالی ها که در اوج آمادگی به تعطیلات نوروزی رفتند، امیدوارند که بتوانند به روند خوب خود ادامه دهند هرچند که کار بسیار سختی برابر فولاد دارند. تیم فولاد خوزستان با داشتن بازیکنان تکنیکی فراوان و با انگیزه، مطمئنا سد محکمی برای استقلالی ها خواهد بود.
شاگردان نعیم سعداوی در این فصل نشان داده اند که برای هر تیمی می توانند مشکل ساز باشند و به هیچ وجه نباید آنها را دست کم گرفت. آنها در دور رفت موفق شدند تا استقلال را با تساوی یک بر یک متوقف کنند. در تیم فولاد بازیکنانی هستند که سابقه بازی در استقلال را دارند. از جمله وحید طالب لو، بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات که حضور آنها در زمین به جذابیت های بازی اضافه می کند.
استقلالی ها که هنوز نیم نگاهی به صدر جدول رقابت های لیگ برتر دارند، تلاش می کنند تا با سه امتیاز این میدان را ترک کنند و در این میان حضور هواداران در استادیوم بسیار تعیین کننده است. دیدار استقلال و فولاد روز شنبه ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود .»

برای این حضور اما در نبود دو بازیکن اصلی سمت راست ، منصوریان از هرایر مگویان بعد از مدت ها استفاده می کند. هرایر که تازه آسیب دیدگی را تمام کرده است ، در تمرینات بعد از عید بیش از همه پر فشار کار کرده و تمرینات اختصاصی هم داشته است. جلوی او هم خسرو به بازی گرفته می شود. این ترکیب در دو فصل اخیر بارها از سوی مظلومی و منصوریان استفاده شد اما هیچگاه آن طراوت زوج های وریا - خسرو ، خسرو- برزای و برزای -وریا را نداشت. این ترکیب سنتی استقلال در سمت راست برای بازی با تند و تیزهای فولاد مثل شریفات ، انصاری و بختیار ، چالشی بزرگ است و بی دلیل نیست که منصوریان قبل از بازی از حریفش که هدایت آن را نعیم سعداوی ، هم تیمی دیرینش در تیم ملی بر عهده دارد ، می گوید:«بازی سختی است. فولاد یک جور خاصی است. یک تیم ترسناک.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ngqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد خوزستان

چشم قرمز ها به دنبال شاه ماهی استقلالی
بختیار باز هم کاپیتان فولادی ها میشود؟