تاریخ انتشار: 1396/03/01 22:16
استقلال یک-العین صفر؛
کد خبر: 209151

رضایی پیام آور شادی/ مردان علیمنصور به صعود نزدیک شدند

تیم فوتبال استقلال ایران مقابل العین امارات پیروز شد.
رضایی پیام آور شادی/ مردان علیمنصور به صعود نزدیک شدند

تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و استقلال توانست با تک گل کاوه رضایی به پیروزی برسد تا برای صعود به مرحله بعد شانس زیادی داشته باشد.

دقیقه 2، حرکت تیمی استقلالی ها با ارسال از جناح راست همراه شد که در نهایت ضربه فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه در اختیار خالد عیسی دروازه بان العین قرار گرفت.  دقیقه 3، اشتباه خط دفاعی العین در دادن پاس رو به عقب به دروازه بان این تیم، باعث شد خالد عیسی توپ را ناقص دور کند تا توپ با دخالت فرشید باقری در موقعیت آفساید در اختیار فرشید اسماعیلی قرار گیرد که ضربه او علیرغم اعلام آفساید توسط داور بازی، راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 8، اماراتی ها روی یک ضربه ایستگاهی توانستند به دروازه استقلال نزدیک شوند ولی در نهایت مهدی رحمتی ضربه سر آن ها را راحت مهار کرد. دقیقه 22، روی یک ارسال بلند، کاوه رضایی از گوشه محوطه جریمه العین فرار کرد که توسط مدافع حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 26، استقلال روی حرکت فرشید اسماعیلی ضربه ای ایستگاهی نزدیکی های نقطه کرنر بدست آورد که کاوه رضایی این ضربه را به صورت مستقیم راهی دروازه العین کرد ولی مدافع اماراتی ها از نزدیک خط دروازه این توپ را با ضربه سر دفع کرد. دقیقه 30، کاوه رضایی در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد اما ضربه او با دخالت مدافعان العین در اختیار خالد عیسی قرار گرفت.

دقیقه 43، بازیکن العین با حرکت از سمت راست محوطه جریمه استقلال ضربه ای راهی دروازه استقلال کرد که با واکنش به موقع رحمتی این موقعیت بی حاصل ماند.دقیقه 77، داور چینی این دیدار سعید جمعه را به خاطر تکل خشن روی پای کریمی با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد.

درحالی که استقلال می توانست از این برتری استفاده کند اما در دقیقه 85 فرشید اسماعیلی به خاطر درگیری با بازیکن حریف از زمین اخراج شد تا دو تیم با یک بازیکن کمتر به کارشان ادامه دهند.

استقلال در دقیقه 90 صاحب طلایی ترین فرصت این بازی شد و به خاطر برخورد توپ به دست مدافع العین درون محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را کاوه رضایی در وقت دوم اضافه به گل برتری آبی پوشان تبدیل کرد تا مردان عیلمنصور پیروز شوند و به صعود امیدوارتر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nlqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال برابر العین امارات

رقص سنجاب در میانه میدان!/ حضور بلماضی در ورزشگاه
حاشیه دیدار استقلال - العین امارات