تاریخ انتشار: 1397/09/10 17:47
کد خبر: 119499

پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - اکسین؛ جنگ بهترین تیم دفاعی و هجومی لیگ در دستگردی

دو تیم سرخپوشان پاکدشت و اکسین البرز در هفته پانزدهم لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - اکسین؛ جنگ بهترین تیم دفاعی و هجومی لیگ در دستگردی

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم تقریبا پایتخت نشین فوتبال ایران، رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. سرخپوشان پاکدشت تیم تازه لیگ یکی است که شگفتی ساز شده و در آن سو نیز اکسین با ستاره‌های میلیاردی‌اش، نتایج متوسطی را بعد از کمالوند کسب کرده است.

سرخپوشان پاکدشت در میان تعجب همگان، باکسب نتایج بسیار خوب، راه را برای حضورش در لیگ برتر باز کرده است. آنها با تفکرات فرهاد کاظمی تیم‌های مدعی را از تیغ برّان خود می‌گذرانند و خود را هر هفته به صدر نزدیک‌تر می‌کنند.

اکسین البرز اما بعد از کناره‌گیری فراز کمالوند، همچنان در شوک وجود دارد و باوجود حضور مجتبی حسینی روی نیمکت این تیم، اما پویایی را در بازی این تیم مشاهده نمی‌کنیم. کرجی‌ها برای مشاهده ماحصل زحمات خود، باید بازی زیباتر و هجومی‌تری را از خود به نمایش بگذارند که تاکنون چنین نبوده است.

قرمزپوشان پاکدشتی که فعلا مستاجر تهران هستند، هفته قبل موفق شدند تیم خوب فجرسپاسی را در شیراز شکست دهند. آنها با درخشش محمد امینی مدافع چپ اصفهانی خود، گام بلندی برای صدرنشینی برداشته‌اند و چنانچه این هفته هم بتوانند اکسین را شکست دهند، صدرنشین جدید لیگ یک لقب خواهند گرفت.

اکسین نیز همانند سرخپوشان موفق شد هفته قبل 3 امتیاز به دست بیاورد. آنها مقابل تیم اروند خرمشهر دست به کار بزرگی زدند و با گل‌های محمد ابراهیمی و علی زینالی موفق شدند 2-0 اروند را در کرج شکست دهند.

از 12 دیداری که سرخپوشان در لیگ یک صورت داده، آنها موفق شدند 7 برد کسب کنند و یک بار نیز متحمل شکست شده‌اند و در 4 بازی نیز مقابل حریفشان به تساوی دست یافته‌اند. یاران فرهاد کاظمی در این تعداد بازی موفق شدند 26 گل بزنند و 10 گل دریافت کنند و قدرتمندترین تیم لیگ یک، در فاز هجومی محسوب می‌شوند.

در آن سو اما تیم اکسین البرز تا هفته پانزدهم لیگ یک 12 بازی صورت داده است که در این تعداد بازی، 5 برد کسب کرده و در 3 بازی نیز شکست خورده و 4 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است. اکسین در 12 بازی موفق شد 9 گل بزند و 7 گل نیز دریافت کند. آنها بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 14:15 در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

نویسنده: حسین پنبه کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rnml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روشن شدن موتور گلزنی F14؛ ابراهیمی گل زد، اکسین برد