تاریخ انتشار: 1397/10/13 00:54
کد خبر: 115327

برای نیم فصل دوم تنها دو خرید داریم /لیست خروجی نداریم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با احترام به باشگاه‌هایی که تا پیش از این در آن کار می‌کردم باید بگویم تازه یک ماه و نیم است احساس مربیگری می‌کنم.
برای نیم فصل دوم تنها دو خرید داریم /لیست خروجی نداریم!

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اصلی‌ترین هدف ما برای نیم فصل دوم ترمیم جایگاه تیم است.

وی افزود: به خوبی می‌دانیم تیم ذوب آهن در جایگاهی قرار ندارد که در شان آن باشد. هدفگذاری ما این است که ابتدا و در آغاز نیم فصل دوم جایگاه تیم را ترمیم کرده و بعد از آن به فکر صعود به رده‌های بالاتر در جدول باشیم.

سرمربی ذوب آهن بیان داشت: برای نیم فصل دوم تنها دو خرید داریم که با این بازیکنان جدید نقاط ضعف تیم را ترمیم می‌کنیم. لیست خروجی نداریم و تنها بازیکنی که در نیم فصل دوم ما را همراهی نمی‌کند رحیم زهیوی است که دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شده است.

وی بیان داشت: در پست چند بازیکن جوان هم تغییراتی ایجاد کردیم که قطعا هم به آینده فوتبالی آن‌ها کمک خواهد کرد و هم باعث می‌شود روند تیم ما بهبود پیدا کند.

منصوریان در ادامه بیان داشت: با احترام به سایر باشگاه‌هایی که پیش از این در آن‌ها مربیگری کرده‌ام باید بگویم تازه یک ماه و نیم است که احساس یک مربیگری کامل و خوب به من دست داده است. خوشحالم از این که امروز در یک باشگاه منظم و با ساختار مثل ذوب آهن کار می‌کنم و تنها دغدغه من طراحی و اجرای تمرین است. خوشحالم از این که امروز دغدغه هتل، زمین تمرین، آب خوردن کنار زمین، تغذیه بازیکن، چانه زدن با بازیکن سر پول و قرارداد، اسپانسر و... را ندارم. خوشحالم از این که امروز حتی می‌توانم تمرین تیم زیر نور انجام گیرد و خوشحالم از این که کار کردن در شرایط حرفه‌ای را تجربه می‌کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rrja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک بازیکن ایرانی و یک خارجی در سبد خرید علیمنصور