تاریخ انتشار: 1396/04/18 15:28
کد خبر: 197399

تابع تصمیم باشگاه و سرمربی تیم هستم/ دوست دارم در هفته اول میزبان سرخابی‌های پایتخت باشیم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید درخصوص حضورش در اردوی تیم‌ ملی امید تابع نظر باشگاه و سرمربی تیمش خواهد بود.

به گزارش فرتاک ورزشی ،علی طاهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص آخرین وضعیت تیمش در اردوی تهران اظهار داشت: خدا را شکر تیم‌مان رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرده و این روند در اردوی تهران تداوم یافته است و با تمریناتی که آقای گل‌محمدی برای بچه‌ها در نظر گرفته‌اند به هماهنگی نسبی رسیده‌ایم. فکر می‌کنم با انجام چند بازی تدارکاتی دیگر به شرایطی که مدنظرمان قرار دارد، نزدیک‌تر شده و آماده حضور در لیگ‌برتر خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر نفت مسجد سلیمان نیز گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول نتیجه مساوی حاصل تلاش تیم‌ها بود اما در نیمه دوم آقای گل‌محمدی تشخیص دادند تا بازیکنان اصلی را از زمین بیرون بکشند که در دقایق پایانی 2 گل خوردیم ولی در کل محک خوبی برای ما بود.

وی اضافه کرد: ما در اردوی تهران دو دیدار دوستانه دیگر با تیم ملی امید و سپاهان خوهیم داشت که میزان آمادگی و پتانسیل تیم در این بازی‌ها مشخص می‌شود. البته معتقدم هنوز دو سه هفته دیگر تا شروع لیگ وقت داریم که با انجام تمرینات بیشتر می‌توانیم به هماهنگی لازم برسیم.

این بازیکن در واکنش به مصدومیت محمدامین بهرامی و عدم حضور آمبولانس در ورزشگاه نیز بیان داشت: در دقایق پایانی نیمه دوم ما بیرون از زمین در حال سرد کردن بدن‌هایمان بودیم که متوجه شدیم بهرامی مصدوم شده است و آن طور که من شنیدم بازیکن حریف به جای زدن توپ سر محمدامین بهرامی را نشانه رفته بود.

وی تصریح کرد: جای تأسف است که در ورزشگاه آمبولانسی نبود تا هر چه سریع‌تر بازیکن ما را به بیمارستان انتقال دهد. حدوداً 30 الی 40 دقیقه طول کشید تا آمبولانس به ورزشگاه برسد ولی خدا را شکر خطر رفع شد و امیدوارم دیگر شاهد چنین سهل‌انگاری نباشیم.

طاهران در مورد عدم حضورش در اردوی تیم‌ ملی امید تأکید کرد: من تابع نظر باشگاه و آقای گل‌محمدی هستم و هر تصمیمی که بگیرند، مطیع خواهم بود؛ چنانچه که اگر همین الان به من بگویند در اردوی تیم ملی امید باشم این کار را خواهم کرد. در مجموع عدم حضورم در اردوی تیم‌ امید با تعامل و هماهنگی بین باشگاه و کادرفنی تیم‌ ملی است.

وی در خصوص قرعه‌کشی هفدهمین دوره لیگ‌برتر فوتبال و اینکه دوست دارد در هفته‌های نخست با چه تیمی روبرو شوند، خاطرنشان کرد: من این قول را می‌دهم که در هفته اول با هر تیمی بیافتیم برای برد به میدان خواهیم رفت چون شرایط ما با فصل گذشته بسیار تفاوت دارد و همه بچه‌ها فوق‌العاده پرانگیزه هستند تا فصل جدید را طوفانی آغاز کنیم. با این وجود دوست دارم در هفته اول با سرخابی‌های تهران در تبریز بازی کنیم تا قدرت تراکتور را به رخ همگان بکشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48v5dw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان مخالف حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم امید