تاریخ انتشار: 1396/08/09 17:24
اختصاصی| تقابل ناکامان هفته گذشته؛
کد خبر: 175751

پیش بازی اکسین-بادران؛ بازگشت ربیعی به شهر خود/ لطیفی به دنبال فرار از ناکامی

در چهار چوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور چهارشنبه مورخ 10 آبان ماه دو تیم اکسین البرز و بادران تهران از ساعت 14:45 در ورزشگاه انقلاب کرج به میزبانی اکسین البرز برگزار خواهد شد.
پیش بازی اکسین-بادران؛ بازگشت ربیعی به شهر خود/ لطیفی به دنبال فرار از ناکامی

 این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم بادران تهران که از جمله تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بشمار می آید در هفته دهم در تهران به مصاف شهرداری ماهشهر رفت که در پایان تیم بادران با نتیجه 2 بر 1 نتیجه را واگذار کرد و در مقابل تیم اکسین البرز در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

این دیدار را باید تقابل ناکامان هفته گذشته نیز دانست زیرا بادران مقابل تیمی شکست خورد که مدت‌ها بود رنگ پیروزی را به خود نمی‌دید و در مقابل، اکسین نیز در دیداری به تساوی 2-2 دست یافت که اکثر بازی‌های ماشین سازی، با ناکامی این تیم به پایان رسیده است.

اکسین در چند هفته گذشته چندان شاداب بازی نمی‌کند و علاوه بر بازی بد، آنها در کسب نتیجه نیز ناکام بوده‌اند به نحوی که اگر بخواهیم نتایج بد چند هفته گذشته آنها در لیگ را به فراموشی بسپاریم، نمی‌توان به شکست آنها مقابل تیم جوانان گسترش فولاد در جام حذفی را نادیده گرفت. شکستی که سبب شد کارشناسان فوتبال ایران، نسبت به سطح کیفی لیگ یک دچار تردید شوند.

بادران اما شرایط کمی مساعدتری نسبت به اکسین دارد. آنها گرچه روی دور ناکامی قرار دارند اما با پیروزی در این دیدار می‌توانند روزهای بد را به فراموشی سپرده و به ادامه لیگ امیدوار باشند. این دیدار را می‌توان بازگشت ربیعی، به شهر خود و جدال با بچه محل‌های سابق خود نیز قلمداد کرد.

تیم بادران تهران از 10 بازی گذشته خود صاحب چهار پیروزی، چهار تساوی و دو شکست شده و با 16 امتیاز با تفاضل گل 3+ در مکان ششم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و تیم اکسن البرز  نیز از مجموع 10 بازی با 4 پیروزی و 3 تساوی و 3 شکست با کسب 15 امتیاز با تفاضل گل 2+ در جایگاه هشتم جدول لیگ دسته اول کشور قرار دارد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x9qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ماشین سازی-اکسین البرز؛ خطیبی به فکر حضور در میانه های جدول/ لطیفی در اندیشه حضور در جمع صدرنشینان
اختصاصی| بازهم بازی خارج از خانه و کلافه‌گی یاران لطیفی؛

پیش بازی بادران-خونه به خونه؛ بازی هفته در تهران
ربیعی یا نکونام/ واسعی بلای جان بابلی‌ها؛

پیش بازی گل گهر-بادران؛ جدال تجربه و جوانی در سیرجان!
تحول سیرجان در دستان بازی با تهرانی‌ها؛

پیش بازی اکسین البرز-شهرداری ماهشهر؛ تقابل بد بیارها!
پایان خوش شانسی‌های لطیفی در اکسین؛