تاریخ انتشار: 1396/09/12 23:50
من و بازیکن ذخیره که انزلی‌چی نیست فحش می‌خورد، گلر هم باید فحش بخورد؟!
کد خبر: 171003

دست‌نشان: بازیکنان ملوان مشکل تعذیه دارند/ بروید ببینید دریافتی تیم در 6 ماه گذشته چقدر بوده است

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: برخی از آقایان با اعضای شورای شهر جلسه می‌گذارند تا جانشین من شوند!
دست‌نشان: بازیکنان ملوان مشکل تعذیه دارند/ بروید ببینید دریافتی تیم در 6 ماه گذشته چقدر بوده است

 نادر دست‌نشان پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل شهرداری ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۰ نفره شدن تیم در این شرایط سخت بود. بازیکنان ما امروز چیزهایی را به برخی ثابت می‌کردند که ما آمده‌ایم و برای سربلندی ملوان تلاش می‌کنیم و با تمام وجودمان از نام بزرگ ملوان دفاع می‌کنیم. خوشبختانه توانستیم پیروز شویم. اگر بازیکنان تعویضی و جوان ما دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستیم به گل‌های سوم و چهارم و بیشتر هم برسیم اما باز هم راضی هستم زیرا پیروزی را از دست ندادیم. به بازیکنانم خسته‌نباشید و تبریک می‌گویم. 

وی در مورد شکسته شدن سر یکی از تماشاگران به خاطر درگیری اظهار داشت: واقعاً متأسفم این حرکات جایش در ورزش نیست وقتی تیم‌ها را به خاطر پرتاب دو بطری آب محروم و جریمه می‌کنند باید با این مسائل هم برخورد شدیدی شود. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد قضاوت داور گفت:‌ داور بازی از استان گلستان و یکی از داوران جوان بود او در حال تجربه‌اندوزی است. سه صحنه پنالتی ما داشتیم اتفاقات دیگر هم در جریان بازی رخ داد. اما جوانی داور باعث شد که در تصمیم‌گیری‌هایش درست عمل نکند. تیم ما هم جوان است و گاهی اوقات بازیکنان ما در تصمیم‌گیری اشتباه می‌کنند و مردم را ناراحت می‌کنند. داور امروز هم اشتباه داشت و ان‌شاءالله بتوانیم حرف‌هایمان را به کمیته داوران منعکس کنیم که آنها ببینند و بداند ملوان تیم بزرگی است هفته گذشته هم یک داور جوان بود که اولین بار قضاوت می‌کرد او خوب سوت می‌زد اما جو ورزشگاه خطرناک بود او مربی را اخراج کرد اما مربی دوباره روی نیمکت بازگشت. اگر ما چنین ورزشگاهی داشته باشیم اجازه برگزاری بازی در آن را به ما نمی‌دهند. سکوت شما به تیم ملوان ضربه می‌زند.باید به ملوان کمک کنیم و بتوانیم حق‌مان را بگیریم.حق‌مان را باید به صورت مناسب بگیریم نه با درگیری و توهین. اگر رسانه‌ها به ما کمک کنند و حرف‌هایمان به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران منعکس شود تا بدانند ما از ناحیه داوری در این فصل ضربه خوردیم. ما به جای اینکه حق‌مان را بگیریم برخی مسائل را سر خودمان خالی می‌کنیم نمونه‌اش را دیدید توپ نیم‌متر درون دروازه بود اما داور آن را گل نگرفت و انعکاس در فوتبال هم نداشت.

دست‌نشان درباره فشار روحی که روی تیم ملوان که به خاطر چهار بازی اخیر بود، اظهار داشت:  برای موفقیت ابزار مختلفی لازم است من جادوگر و معجزه‌گر نیستم. من نیازمند همه آدم‌هایی هستم که دل‌شان برای ملوان می‌تپد. می‌توان به شرایط مطلوب رسید. شهرداری ماهشهر امروز خوب بازی کرد اما ما نمی‌توانیم خواسته‌ همه تماشاگران و کارشناسان را در زمین اعمال کنیم. وقتی هوادارانی جلوی اتوبوس تیم را می‌گیرند و به بازیکنان توهین و فحاشی می‌کنند به تیم و بازیکنان استرس وارد می‌کنند. خیلی از هوادارانی هم که عشق واقعی به ملوان داشتند امروز به ورزشگاه نیامدند یا یک گوشه‌ای نشستند. تعداد تماشاگران ما کمتر شده بود و استرس هم کم شد. به من، دروازه‌بان تیم، بازیکن ذخیره در حال گرم کردن فحاشی می‌شود بازیکن می‌خواهد وارد زمین شود نمی‌تواند وارد میدان شود. اگر من و آن بازیکن ذخیره چون بچه انزلی نیستیم گناه‌کاریم دروازه‌بان انزلیچی هم گناه‌کار است که فحش می‌شوند و خیلی‌های دیگر.

وی افزود: یکسری باید خودشان را نشان بدهند و بگویند چه هستند و چه می‌خواهند تیمی که یک ریال پول ندارد و شب مربی تیم باید تا ساعت ۷ به دنبال گرفتن هتل باشد و... نمی‌خواهم این مشکلات را بگویم بازیکن ما در تغذیه‌اش مشکل دارد کسی این را می‌داند همه انتظار برد دارند. من تیمم را برای برد به بازی می‌فرستم در بازی شهرداری تبریز هم تیمم را برای برد به میدان می‌فرستم یک گروه خطی عمل می‌کنند. بازیکنان را مورد توهین و تهمت قرار می‌دهند این قشنگ نیست همه باید تیم ملوان را حمایت کنیم نمی‌خواهم تیم‌های دیگر را مثال بزنم. اما اگر تماشاگران ملوان تماشاگر رئال مادرید باشند، یا تماشاگر منچستر باشند، چکار می‌کنند، هوادار لیورپول باشند چه می‌کنند. باید ببینیم چه کاشته‌ایم و انتظار چه چیزی را داریم. باید زحمت بکشیم. صادقانه می‌گویم بازیکانن ملوان به دنبال برد برای تیم هستند اما تعداد واقعاً اندک فحاشی می‌کنند که این جایز نیست. تماشاگر فحاشی بکند بعد مدعی باشد باید به او جوابگو هم باشیم. ما هر وقت باخته‌ایم می‌گویند بازیکن ما ۳ نصف‌شب بیرون بوده این کارها را نکنید اینها تضعیف روحیه بازیکنان است چرا وقتی برنده می‌شویم جلوی تیم را نمی‌گیرند و به آنها پاداش بدهند. بروید ببینید دریافتی بازیکنان ما در شش ماه گذشته چقدر است. بازیکنان ما شایسته این هم

ه توهین نیستند. ما چند بازی را به خاطر استرس از دست داده‌ایم. تمرین ما آن چیزی نیست که در روز مسابقه انجام می‌دادند. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد انجام بازی روی زمین اظهار داشت: برخی از بازیکنان به من می‌گویند ما فکر نمی‌کنیم برای ملوان بازی می‌کنیم زیرا یکسری به ما توهین می‌کنند. آدم‌هایی داریم که در شهر می‌گردند و می‌خواهند جانشین من شوند. آدم‌هایی که رفتند با بازیکنانی نیستند کانال می‌زنند تا جانشین من شوند. بیا و جانشین من شو. آدم‌هایی هستند که با شورای شهر ارتباط دارند تا جانشین من باشند آقا بیا جای من. تو که می‌گویی عاشق ملوانی چرا یک جلسه سر تمرین ملوان نیامدی تا به بازیکن بگویی خسته نباشید و دمت گرم. حرف در دلم زیاد است دنبال چه هستی صندلی من ما تو، دنبال این نیستم که تحت هر شرایطی در ملوان بمانم. آقایی که می‌گویی ملوان را دوست داری تو ملوان را دوست نداری تو خودت را دوست داری بیکاری می‌خواهی جانشین من شوی. جلسه با تماشاگر، بازیکن خارج از تیم، مسئولین شورای شهر چه معنی می‌دهد؟ اینها تیم را به استرس می‌برد. تمرین ما این نیست که بازیکنان توپ را هوایی کار کنند. من می‌گویم بازی مستقیم نکنید من می‌گویم ارسال‌ها باید هدفمند باشد. بازی هوایی یک تاکتیک هست نه بازی مستقیم. بازیکن استرس دارد توپ را بلند می‌زند تا بگوید من توپ را لو نداده‌ام. در تمام طول هفته بیایید تمرینات ما را ببنید. یکی از بزرگان در تمرینات ملوان حاضر می‌شد و می‌گفت تمرینات تو من را یاد فرانک افارل می‌اندازد الان که هوا پس شد می‌گوید تمریناتت فرسایشی شده است من کدام حرف تو را قبول کنم مقابل من یک حرف می‌زنی در کوچه و خیابان یک حرف دیگری می‌زنی. اینها قشنگ نیست به بازیکنان کمک کنید از پرسنل باشگاه، مدیر تیم، راننده تیم و همه تیم نگاه کنید ما زندگی خوبی نداریم به عشق ملوان کار می‌کنیم.

دست‌نشان گفت: بس است اینکه بعد از گل خوردن تنبک بزنید این تنبک زدن را قبل از گل خوردن تیم بزنید تا تیم روحیه بگیرید به بازیکن من فحش ندهید. این بازیکنان با توجه به بضاعت تیم جذب شده‌اند هرچقدر پول بدهی همانقدر آش می‌خوری من هم بازیکنان بزرگ می‌خواستم اما باشگاه توانایی نداشت. برخی آقایان می‌گویند چرا این حرفها را نمی‌زنی من به خاطر ملوان سکوت کرده‌ام نمی‌خواهم داستان خانوادگی ملوان را به بیرون بدهم. همه مسئولین باید حمایت کنند. دست آقای هسته‌بند درد نکند.  نگذارید سواستفاده کنند تا روزی که هستم با تمام وجود کار می‌کنی تا ثابت کنم آنها راه اشتباه می‌رود زیاد حرف زدم خیلی از حرف‌ها را بیان نکردم.

وی در مورد اینکه شما می‌گویید پول نداریم به بازیکنان هم نیاز دارید با این وضع چه می‌خواهید بکنید اظهار داشت: این را به من نگویید به تماشاگری بگویید که خط می‌گیرد مجری تلویزیون به من می‌‌گوید مگر می‌توانید شش بازیکن بگیرید من می‌خواهم سه بازیکن اصلی می‌خواهم و سه بازیکن ذخیره تا تیم قوی‌تر شود و جواب مردم را بدهم. در شش پیروزی را با مساوی و باخت عوض کردیم. اگر تیم من بد است باید از ابتدا بازنده باشد. تیم‌ایی  هستند که ۳-۴ باخت در شهر خودشان داشته‌اند ولی هنوز حمایت می‌شوند. من به بازیکنم روحیه می‌دهم تا برنده شود. باشگاه در تلاش است تا بازیکن مورد نیازمان را بگیرد. امروز بازیکنی که در ترکیب اصلی‌ام بود باید به پادگان برود تا تیراندازی کند. قبل از بازی با خونه به خونه پنج بازیکنم را به پادگان فرستادم. یکی را به زور مرخصی گرفته‌ایم و برده‌ایم باید حرفی برای گفتن داشته باشیم. همه مسائل را از نگاه من و بازیکنان نگاه نکنید خواهش می‌کنم به تیم کمک کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xryl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نجات دست نشان از لبه پرتگاه؛ بازگشت ملوان به لیگ با کام بک 10 نفره

تساوی ملوان مقابل گل گهر؛ وضعیت در بندر بحرانی شد
فرار وینگو از شکست/ کام نادر، شیرین نشد؛

زرد و قرمزهایی که به سود تیم دست‌نشان نیست
اختصاصی| عِرق به ملوان کار دست بازیکنان ندهد؛