تاریخ انتشار: 1396/05/23 22:20
سرمربی نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری بعد بازی؛
کد خبر: 188927

فکری: میداوودی دیر به تیم اضافه شده و در بازیهای آینده از وی استفاده خواهیم کرد/ تیم صبا دونده و پر تلاش بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان صبای قم با انگیزه و دوندگی بسیار تیم ما را اذیت کردند و بازیکنان نفت نتوانستند کارآیی خود را به خوبی به نمایش بگذارند.
فکری: میداوودی دیر به تیم اضافه شده و در بازیهای آینده از وی استفاده خواهیم کرد/ تیم صبا دونده و پر تلاش بود

به گزارش فرتاک ورزشی از قم، محمود فکری دوشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار صبای قم و نفت مسجد سلیمان افزود: این بازی برای ما بسیار سخت بود و پیش بینی می کردیم که با توجه به جوان بودن تیم صبای قم، این تیم می توانند مشکل ساز شوند. 

وی با بیان اینکه حاصل ما از این دیدار سه امتیازی بود که به دست آوردیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در بازی های آینده نیز بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم و به موفقیت دست پیدا کنیم. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: تا پایان لیگ اتفاقات بسیاری رخ خواهد داد، اما تیم نفت مسجد سلیمان این توانایی را دارد که بتواند در صدر قرار گرفته و در نهایت بتوانیم یکی از تیم های صعودکننده باشیم. 

وی در رابطه با میلاد میداودی نیز اظهار داشت: این بازیکن کمی دیر به تیم نفت مسجد سلیمان اضافه شده و می خواهیم این بازیکن را به تدریج به تیم اضافه کنیم و عجله ای برای این موضوع نداریم تا این بازیکن آسیب نبیند. 

دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور که عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید. 

خبرنگار: "محمدرضا بهشتی پور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48znww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل صبا؛ فکری 6 امتیازه شد!
اولین باخت متوالی صبا در شب دومین پیروزی نفت؛

تصمیم نداریم هیئت‌‌‌‌‌ فوتبال قم درگیر مسائل تیم‌داری باشد!
مصاحبه عجیب مدیر کل ورزش و جوانان قم قبل بازی با نفت مسجدسلیمان؛