تاریخ انتشار: 1395/11/04 01:13
کد خبر: 234130

بررسی عملکرد یحیی گل محمدی در اکسین

یحیی گل محمدی در اکسین در سه بازی که روی نیمکت این تیم نشست، پنج امتیاز را کسب کرد.
بررسی عملکرد یحیی گل محمدی در اکسین

به گزارش فرتاک ورزشی، گلمحمدی به همراه اکسین البرز در هفته اول مقابل نساجی مازندران در قائمشهر درخشید و 1-0 پیروز شد و علاوه بر پیروزی، مقابل نساجی گل نخورد و یک بازی کاملا هدفمند را به نمایش گذاشت که این بازی سبب شد در پایان مسابق هواداران نساجی تیم گل محمدی را تشویق کنند.

یحیی در بازی دوم تیمش که یک بازی خانگی بود و دیداری فوق العاده سخت تلقی می شد، مقابل گل گهر سیرجان به تساوی 0-0 دست یافتند. در این دیدار بارها و بارها یاران گل محمدی دچار اشتباهات خط دفاعی شده بودند و چندین بار بازیکنان گل گهر در آستانه فروپاشی دروازه اکسین بودند که با خوش شانسی توپ ها به بیرون می رفت. در این بازی نیز نکته مثبت تیم گل محمدی که گل نخوردن بود، بیشتر از گل نزدن به چشم آمد و یک امتیاز مثبت تلقی می شد.

اما عوض بدبیاری گل محمدی با اکسین زمانی بود که آنها مقابل استقلال اهواز در جنوب کشور به تساوی 0-0 دست پیدا کردند. آنها گرچه در سومین بازی پاپی گل نخوردن، اما نتوانستند مقابل تیم قعرجدولی گل بزنند و برای دومین هفته پاپی، در گل زدن ناکام بودند. مهم تر از اینها، مصدومیت یکی از مهره های تراز اول اکسین بود. اسماعیل فرهادی با مصدومیت شدید سبب موج جدیدی از چالش به گل محمدی در اکسین شد و باید دید وی در بازیهای آینده درخصوص خط حمله خود چه تدبیری را خواهد اندیشید.

گفتنی است اکسین البرز با 28 امتیاز در رده نهم جدول رقابت های لیگ یک جای دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6da9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پاداش میلیاردی گل محمدی بابت صعود به لیگ برتر به همراه اکسین