تاریخ انتشار: 1395/12/08 21:23
اختصاصی| بادران - گل گهر؛
کد خبر: 226530

ربیعی جوان برابر بگویچ با تجربه/ کدام یک فاتح این نبرد سخت خواهند بود

دیدارتیم های بادران و گل گهر سیرجان، مسابقه ای حساس و نفس گیر در لیگ یک که شاید تکلیف بادران را برای حضور یا خروج از جمع مدعیان مشخص نماید.
ربیعی جوان برابر بگویچ با تجربه/ کدام یک فاتح این نبرد سخت خواهند بود

به گزارش فرتاک ورزشی، تقابل تیم های دوم و ششم جدول رده بندی دسته یک فوتبال کشور بدون شک یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و ششم فوتبال دسته یک کشور است که می تواند تکلیف حداقل بادران را برای این که هم چنان خود را در جمع مدعیان بداند یا این که منتظر قضا و قدر باشد را مشخص نماید.

بادارن که بعد از آمدن ربیعی، توانست نتایج فوق العاده خوبی کسب نموده و به صعود امیدوار باشد، این روزها به شدت تحت فشار است تا امتیازات عقب مانده را جبران نموده و خود را در جمع مدعیان به لیگ برتر ببیند و این موضوع به حدی برای آنها اهمیت دارد که تمامی فکر آنها پیروزی در برابر گل گهر احیاء شده است.

شاگردان ربیعی از 25 بازی گذشته خود 39 امتیاز کسب نموده و در رده ششم جدول جا خوش کرده اند و این در حالی است که گل گهر با همین تعداد بازی دارای 43 امتیاز بوده و بعد از سپیدرود رشت در مکان دوم جدول قرار دارد و می خواهد هم چنان به روند رو به جلو خود ادامه داده و از قافله مدعیان عقب نماند.

نارنجی پوشان بادران هفته گذشته برد ارزشمندی را در مسجد سلیمان بدست آوردند تا امیدهای بیشتری برای حضور در این میدان سخت داشته باشند و بدون شک این هفته برای برد به میدان میروند تا شانس صعود هم چنان برای آنها باقی مانده باشد..

شاگردان ربیعی در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب کرده اند و از پنج بازی اخیر خود، 2 برد، 2 تساوی و یک باخت بدست آورده اند و این در حالی می باشد که وینگو و شاگردانش در گل گهر سیرجان 2برد و 3 تساوی کسب کرده اند.

دیدار برگشت این 2 تیم در حالی در تهران برگزار می شود که بادران در بازی رفت توانسته بود در سیرجان با هدایت میثاقیان با 2 گل سعید واسعی پیروز میدان شوند.

در آن سوی میدان نیز باید گل گهر را دید که به شدت در تلاش برای صعود به لیگ برتر می باشد و 43 امتیاز اندوخته از 25 بازی دارد و می خواهد با پیروزی در این دیدار به امتیاز 46 رسیده و خود را هم چنان در صف اول مدعیان ببیند اگرچه شکست گل گهر باز هم آنها را از جمع مدعیان جدا نخواهد کرد و باید دید در این دیدار، تفکر مربی کهنه کاری مانند بگوویچ در برابر دانش و جوانی ربیعی چه نتیجه ای را رقم میزند.

بازی دو تیم بادران و گل گهر روز دوشنبه ٩اسفند ماه در ورزشگاه کارگران برگزار می شود و قضاوت این دیدار حساس بر عهده موعود بنیادی فر است.

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6q58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره بادران مقابل گل گهر+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران ربیعی به خط شدند؛

لیست 20 نفره گل گهر مقابل بادران+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛