تاریخ انتشار: 1395/06/23 18:50
کد خبر: 261654

پس از استعفای طاهری: سازمان لیگ عقب‌نشینی کرد

پس از اینکه طاهری سرپرست پرسپولیس به دلیل آنچه حل نشدن مشکلات باشگاهش با سازمان لیگ بر سر اسپانسر مورد نظرش از سمت خود استعفا داد، وزیر ورزش در تماسی تلفنی از او خواست به کارش ادامه دهد. پس از این اتفاق امروز جلسه‌ای میان مسئولان سازمان لیگ و دو سامانه مورد اختلاف برگزار شد و در نهایت تصمیم بر این شد که سامانه مورد نظر پرسپولیس بار دیگر به کار خود ادامه دهد. بدین ترتیب طاهری توانست حرف خود را به کرسی بنشاند تا در آستانه دربی به پیروزی بزرگی دست پیدا کند.
پس از استعفای طاهری: سازمان لیگ عقب‌نشینی کرد

امیر عابدینی با اشاره به نشست مهم امروز اظهار داشت: در  جلسه امروز که میان همراه اول و دو شرکت زیرمجموعه آن یعنی 3090 و 3040 و بنده برگزار شد طرفین صحبت کردند و در نهایت مقرر شد سامانه هواداری 3090 به کارش ادامه دهد با همان نوع تبلیغات گذشته و همراه اول نیز این سامانه را مورد حمایت قرار دهد.

وی درباره سرنوشت دیگر سامانه رقیب 3090 یعنی 3040 گفت: 3040 فعلا فعالیت خود را متوقف می کند تا همراه اول برای این موضوع تعامل جدیدی را ایجاد کند.

عابدینی افزود: بحث بعدی که در نشست امروز مطرح شد به تبلیغات محیطی ارتباط داشت و مقرر شد فناب به کار خود ادامه دهد و در بخش تلویزیونی نیز 3090 با فناب به توافق و تعامل برسند لذا نشست هماهنگی خوبی را برگزار کردیم تا خیلی از مشکلات حل شود.

وی بیان داشت: هم 3090 و هم 3040 از زیرمجموعه های همراه اول بودند و نه اولی مال ما بود و نه دومی. روزی هم که فناب با ما وارد مذاکره شد و کارش را شروع کرد شرکت پردیس اول هنوز مذاکره ای انجام نداده بود و همه حرف ما این بود که باشگاه های پرسپولیس و استقلال شخصی را برای قرارداد معرفی نکنند و ما باید با شرکت قرارداد ببندیم.

عابدینی در پایان گفت: متاسفانه در چند روز اخیر مدیر باشگاه پرسپولیس مصاحبه های غیرواقعی انجام داد که بنده به رغم تعجب از بابت آن حرف ها پاسخگویی را به بعد از دربی موکول کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8d55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارش ویژه/چرا پرسپولیسی ها می توانند دربی را ببرند؟