تاریخ انتشار: 1395/06/31 13:15
کد خبر: 260230

گواردیولا: نیاز منچستر سیتی به باخت لازم است

سرمربی منچسترسیتی از نیاز تیمش به یک باخت حرف زد.
گواردیولا: نیاز منچستر سیتی به باخت لازم است

 به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، پپ گواردیولا، سرمربی موفق منچسترسیتی به طعنه اعلام کرد تیمش به یک شکست نیاز دارد تا از انتظار بالای هواداران تیم و کارشناسان کم کند.

 

او اظهار داشت: آیا تاکنون دیده‌اید تیمی پس از برتری 4 بر صفر خسته باشد؟ من که چنین موضوعی را مشاهده نکرده‌ام. وقتی 4 بر صفر پیروز می‌شوید، احساس سبکی می‌کنید و روح تیمی فوق‌العاده‌ای در شما جریان می‌یابد.دقیقا می‌دانم وقتی می‌بریم یا می‌بازیم اینجا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. پس لازم است هر چه زودتر ببازیم تا ببینیم جو تیم چگونه می‌شود یا سطح انتظارات پایین می‌آید؟ به مسائلی غیر واقعی درباره تیم می‌شنوم. برای برخی مربیان بازنده، اوضاع به نحو نامطلوبی ناجوانمردانه پیش می‌رود. فقط در 5 بازی لیگ برتر تیمم را هدایت کرده‌ام اما می‌دانم وقتی ببازم، چه اتقاقاتی رخ می‌دهد. امکان بردن همه بازی‌ها با ارائه بهترین بازی ممکن وجود ندارد. من می‌دانم تیمم بالاخره روزی می‌بازد و برای تبعات این اتفاق آماده هستم. 

 

 او درباره شروع خوب منچسترسیتی گفت: انتظار چنین شروع خوبی را نداشتم.من و بازیکنانم گروه جدیدی از تیم منچسترسیتی هستیم و با گروه‌های قبلی تفاوت داریم. زود است که بخواهیم روز 20 سپتامبر از برآورد یک فصل سخن بگوییم.

منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8o8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: باز بازگشت کمپانی خوشحالم/ برای قرار گرفتن در ترکیب باید رقابت کند