تاریخ انتشار: 1395/06/30 21:09
کد خبر: 260306

بازیکنان پرحاشیه پرسپولیس، منتظر چراغ سبز برانکو

دو بازیکن پرحاشیه پرسپولیس در سودای بازی مقابل سپاهان در بازی فردا در اصفهان هستند.
بازیکنان پرحاشیه پرسپولیس، منتظر چراغ سبز برانکو

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیس فردا در حالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که با توجه به غیبت فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا دو بازیکن نیمکت نشین این تیم می توانند امیدوار به حضور در جمع تیم اصلی باشند و در این بین شانس احمد نوراللهی و رامین رضاییان بیش از دیگران تصور می شود.

 

احمد نوراللهی که در فصل گذشته یکی از بهترین های این تیم محسوب می شد با توجه به تجربه و درخشش دیگر بازیکنان پرسپولیس در خط میانی بیشتر روی نیمکت شاهد تلاش هم تیمی هایش شد تا در پایان هفته گذشته سودای جدایی سر دهد. این مساله باعث شد تا او به تیتر اصلی رسانه ها تبدیل شود و هر چند در ادامه مسئولان پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ اعلام کردند اجازه جدایی به او را نخواهند داد. با این حال او در غیاب کامیابی نیا شانس اول حضور در ترکیب اصلی برابر سپاهان خواهد بود.

 

رامین رضاییان نیز که در ابتدای فصل با توجه به عدم پاسخگویی به تماس های برانکو ایوانکوویچ اکنون در بلک لیست او قرار گرفته، علیرغم بازگشت به لیست این تیم پیش از دیدار برابر تراکتورسازی، در دو بازی اخیر از روی نیمکت شاهد بازی بوده و امیدوار است با توجه به غیبت احمدزاده به عنوان وینگر راست برانکو ایوانکوویچ به او اعتماد کند.

باید دید سرمربی کروات پرسپولیس به پرحاشیه ترین بازیکنان تیمش در چند وقت اخیر مقابل سپاهان فرصت خواهد داد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8ode

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس به بازیکن مغضوب برانکو رو کرد!