تاریخ انتشار: 1397/02/08 19:31
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 150078

لیگ یک| تفکیک 16 گل‌زده فرشید پاداش؛ خنثی در نیم فصل دوم!

آقای گل کنونی لیگ یک در نیم فصل دوم مسابقات، خنثی بوده است.
لیگ یک| تفکیک 16 گل‌زده فرشید پاداش؛ خنثی در نیم فصل دوم!

 فرشید پاداش که فصل گذشته را در تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دو سپری کرد و جزو خریدهای خوب سیدکوروش موسوی در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات در نیم فصل اول بود، در زمان این مربی استعدادش را به رخ همگان کشید اما باخروج سیدکوروش از شهرداری ماهشهر، عملکرد این مهاجم نیز دچار خلل شد.

پاداش که در اکثر بازی‌های این فصل شهرداری ماهشهر به میدان رفته، 5 گل از 16 گل زده‌اش یعنی نزدیک به یک سوم گل‌های زده وی در لیگ یک، مقابل تیم نگون‌بخت راه آهن بوده است و مابقی آنها، مقابل سایر تیم‌ها. پاداش در لیگ یک حتی آمار 720 دقیقه بدون گلزنی را سپری کرد و دو گلی که هفته قبل مقابل ملوان به ثمر رساند، سبب شد تا با فاصله از رقبا، اکنون جزو بهترین گلزنان لیگ یک لقب بگیرد.

داده‌های آماری سایت فرتاک ورزشی نشان می‌دهد که پاداش در نیم فصل دوم یک مهاجم خنثی بوده است. وی که در نیم فصل اول مجموعا 10 گل را به ثمر رساند، در نیم فصل دوم چندان توفیقی نداشت و با 6 گل زده و مجموع گل 16، در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ یک قرار گرفت.

نکته جالب درخصوص عملکرد پاداش، نسبت به عملکردش در نیم فصل اول و دوم در بازی‌های خانگی و خارج از خانه است. او در نیم فصل اول هرچقدر در بازی‌های خارج از خانه خوب بود، در بازی‌های خانگی چندان موثر نبود و در نیم فصل دوم عملکردش بالعکس بوده است. به هر حال باید دید این عملکرد نوسانی فرشید پاداش سبب خواهد شد تا وی فصل بعد را در لیگ برتر توپ بزند، یا فصل بعد نیز مهمان لیگ یک خواهد بود.

آنالیز: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9rj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنالیز| آمار فوق‌العاده ضعیف آقای گل لیگ یک مقابل بهترین خط دفاعی لیگ!
اختصاصی|