تاریخ انتشار: 1396/05/08 10:45
کد خبر: 192406

از حاشیه بزرگ‌ استقلال رونمایی شد/مدیریت و منصوریان از این چالش خارج میشود

باشگاه استقلال و منصوریان وارد چالش جدی شدند که ممکن است خطرناک باشد
از حاشیه بزرگ‌ استقلال رونمایی شد/مدیریت و منصوریان از این چالش خارج میشود

ستقلال شب جهنمی را در آبادان با شکست مقابل صنعت نفت تجربه کرد که غیبت سه بازیکن جوان این تیم به دلیل محرومیت، در این نتیجه بی‌تأثیر نبود.

اما بعد از این مسابقه بازیکنان استقلال نزد علیرضا منصوریان رفتند و حسابی از عمکرد مدیریت انفعالی این باشگاه در محرومیت بازیکنانش انتقاد کردند.

آبی‌پوشان معتقد بودند مدیرعامل استقلال به جای اینکه در برنامه تلویزیونی حضور یابد، باید پیگیر مسئله محرومیت بازیکنان تیم می‌شد. یکی از بازیکنان باتجربه استقلال نیز به شدت از دست سید پندار توفیقی شاکی بود و گفت: «وقتی به هیات فوتبال رفتیم آقای توفیقی کنار ما ایستاد و از کوچکترین فرصتی برای عکس گرفتن در کنار بازیکنان گذشت نکرد اما وقتی باید از حق استقلال دفاع می‌کردند هیچکدام واکنش نشان نداده و فقط در صفحات مجازی حضور چشمگیر داشتند!»

در این بین، تعدادی از بازیکنان جدید استقلال نیز اعلام کردند از زمان پیوستن به این تیم حتی یک ریال نیز دریافت نکرده‌اند و وضعیت مسکن‌شان هم مشخص نیست و مدیران باشگاه باید به جای دست روی دست گذاشتن، به فکر مشکلات بازیکنان باشند.

حالا بازیکنان سرخابی در اعتراض به مدیرانشان متحد شده‌اند و باید دید آیا این اعتراضات باعث سقوط این دو تیم به گرداب حواشی پردردسر خواهد شد یا خیر؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjd7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 تاخیر ٢٠ دقیقه ای منصوریان در تمرین