تاریخ انتشار: 1396/06/12 22:35
سرپرست خیبر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 185106

کیانوش کهزادی: خیبر مهیای اولین بازی لیگ دو است/ مشکل داریم اما آماده جنگیدن هستیم

سرپرست تیم خیبرخرم آباد با اعلام این خبر که تیم خیبر با همه مشکلات بزرگ و کوچکش تمرینات منظمی را زیر نظر کادرفنی سپری کرده و برای اولین دیدارش در لیگ دو مقابل پاس همدان به آمادگی نسبی رسیده است.
کیانوش کهزادی: خیبر مهیای اولین بازی لیگ دو است/ مشکل داریم اما آماده جنگیدن هستیم

 کیانوش کهزادی سرپرست تیم فوتبال خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" افزود: خوشبختانه بازیکنان امروز یکشنبه در دفترهیئت فوتبال خرم آباد حاضر و قراردادهایشان را ثبت کردند .ضمن اینکه  مدارک لازم توسط آقای یاراحمدی مدیراجرایی تیم به سازمان لیگ ارسال میشود.

کهزادی در ادامه عنوان کرد: مشکلات مالی همچنان باقیست و ناچاریم فعلا باهمین شرایط مسابقات را شروع کنیم و انشالله باپیگیری آقای خسروی مدیرعامل ، درصدد رفع حداقلی معیشت بچه ها هستیم.

سرپرست خیبر درپایان از هواداران تیم خواست همچنان تیم را یاری و بیش ازپیش حمایت کنند تا به امید خدا بازهم به لیگ یک برگردیم و حقِ شهرمان را بگیریم.

وی گفت: تیمی خوب و مستحکم داریم و فقط نیاز به زمان است تا خودشان را ثابت کنند، هواداران صبور باشند که جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی افزود: از همه علاقمندان و هواداران عزیز خیبرخرم آباد تقاضا داریم  خبرها و اطلاعات تیم را فقط از طریق کانال رسمی باشگاه در تلگرام دنبال کنند ، ضمن اینکه اسامی و تصاویر تیم به همراه کادرفنی فردا در کانال رسمی باشگاه بارگزاری خواهدشد تا بیشتر با بازیکنان جذب شده آشنا شوید.

مصاحبه: سیامک کوهگرزاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjqp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حقدوست: حق جوانان لرستان را با مسائل غیر اخلاقی از بین نبرید
اختصاصی| سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛

بررسی تمام احتمالات سقوط به لیگ دو
ایستگاه پایانی، بهشت یا جهنم؛

خیبر در چه صورتی سهمیه لیگ یک را حفظ می‌کند؟
اختصاصی| ماجراجویی حقدوست در دیار فلک الافلاک؛