تاریخ انتشار: 1396/01/11 19:21
کد خبر: 220178

موافقت گواردیولا با مورینیو در مورد بازی های ملی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که با نظر ژوزه مورینیو در مورد دیدارهای دوستانه ملی در این مقطع از سال، موافق است.
 موافقت گواردیولا با مورینیو در مورد بازی های ملی

بعد از مصدومیت چند بازیکن منچستریونایتد در اردوهای ملی اخیر، مورینیو اعلام کرد که کاملا مخالف برگزاری دیدارهای دوستانه ملی در این مقطع از فصل است.

گواردیولا اعلام کرد که نیاز تیم های ملی برای آماده سازی را درک می کند اما برگزاری دیدارهای دوستانه در این مقطع از فصل که بازی های باشگاهی مهمی برگزار می شود را مضحک توصیف کرد.

او به خبرنگاران گفت:" فدراسیون ها می خواهند که بازیکنان تا پیش از جام جهانی، تا جای ممکن بازی کنند و البته همه ما می خواهیم که بازیکنان به تیم های ملی شان بروند اما بدون مشکل برگردند و تا جای ممکن، کمتر بازی کرده باشند.

من کمی با مورینیو موافق هستم. ما حالا برای اهداف مختلفی بازی می کنیم. همه باشگاه ها بازی های زیادی دارند و تیم هایی هستند که به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ یا لیگ اروپا راه پیدا کردند. در چنین شرایطی، انجام بازی های ملی خیلی مخاطره آمیز است. من موافقم. اگر بتوانیم از این اتفاق اجتناب کنیم، بهتر است اما برنامه ریزی همین است.

بازی های زیادی انجام می شود و انجام این همه بازی های در لیگ های مختلف دیوانه کننده است. تیم های ملی همیشه شایسته انجام بازی هستند اما وقتی ما 20 بازی در رقابت های هزار میلیون یورویی داریم و بعد از آن هم جام کنفدراسیون هاست و بعد هم دوباره بازی، این کمی مسخره به نظر می رسد. من متاسفم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkd5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


3 گزینه یونایتد قبل از مذاکره با مورینیو