تاریخ انتشار: 1398/10/13 12:44
کد خبر: 75930

درگیری مدافع رئال با رونالدو به خاطر نام و نام خانوادگی!

رافائل واران می‌گوید در زمان حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، با او به خاطر اینکه او را به اسم کوچکش صدا نمی‌کرده درگیری لفظی پیدا کرده ولی مدعی است به رونالدو بی‌احترامی نکرده.
 درگیری مدافع رئال با رونالدو به خاطر نام و نام خانوادگی!

 رافائل واران، ستاره فرانسوی رئال مادرید می‌گوید زمانی که کریستیانو رونالدو بازیکن رئال مادرید بوده یک بار در تمرینها با او به خاطر اینکه واران را به اسم کوچکش صدا نمی‌کرده درگیری لفظی پیدا کرده ولی مدعی است به کریستیانو بی‌احترامی نکرده است.

واران که ملی‌پوش فرانسوی است حدود 9 سال است که در رئال بازی می‌کند. این مدافع میانی پیش از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس در سال 2018 سالها در رئال هم‌تیمی او بود. رونالدو عموما به خاطر شخصیت رک و صریح و جدیت بسیار زیادش در جریان تمرین معروف است و واران حالا می‌گوید به خاطر همین خصوصیات رونالدو یک بار در تمرینات رئال با او درگیر شده است.

وارن در این باره می‌گوید در جریان تمرین کریستیانو مدام خطاب به او می‌گفته "واران، بیا وسط". این صحبتهای رونالدو در نهایت مدافع فرانسوی را عصبانی کرده و باعث می‌شود با عصبانیت به سمت او رفته و بگوید:" من واران نیستم، رافائل هستم".

واران حالا می‌گوید کاری که انجام داده بی‌احترامی به رونالدو نبوده بلکه نشان دهنده این بوده که او برای شخصیت خودش ارزش قائل است.

ستاره فرانسوی خط دفاعی رئال در این باره گفت:" کار من بی‌احترامی نبود. من آدم خیلی خوش‌برخوردی هستم و حتی در رختکن رفتارم عالی است. من کلا آدم خجالتی‌ای هستم. ولی وقتی اوضاع سخت می‌شود یا وقتی نشان دادن شخصیت آدم الزامی می‌شود، این جور مواقع می‌توانید روی من حساب کنید. کسانی که سالها است من را می‌شناسند با این خصوصیتم آشنا هستند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmao8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسی بهترین بازیکن سال از دید هواداران اسپانیایی/رونالدو چهارم شد