تاریخ انتشار: 1397/06/08 20:46
کد خبر: 132306

آغاز تمرینات تیم ملی با تاخیر؛ پای کی‌روش در میان است

درحالیکه قرار است، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ از فردا ( ۹ شهریور ) آغاز شود، این اردو به احتمال زیاد به تاخیر خواهد افتاد.
آغاز تمرینات تیم ملی با تاخیر؛ پای کی‌روش در میان است

 جام ملتهای آسیا 2019 امارات درحالی از دی ماه 1397 آغاز می شود که تیم ملی ایران در گروه D این مسابقات باید به مصاف تیم های عراق، یمن و ویتنام بروند و نخستین بازی شان 17 دی 1397 با شاگردان ابراهیم مبراتو در تیم ملی یمن است.

طبق برنامه اعلامی فدراسیون فوتبال کشورمان، قرار است نخستین مرحله اردوی آماده سازی پیش از جام ملتهای 2019 آسیا از فردا ( 9 شهریور ) آغاز شود و در جریان اردوی 13 روزه که تا 21 شهریور ادامه دارد، تیم ملی 2 بازی دوستانه در روزهای پانزدهم و بیستم این ماه انجام دهد اما هنوز کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی فوتبال ایران که گزینه اصلی سئول نشین ها ( مسئولان فدراسیون فوتبال ) است، برای تمدید قرارداد به ایران نیامده و به احتمال زیاد اردوی  یوزهای ایرانی با تاخیر برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، گفتگو کردیم با یکی از نزدیکان کی روش و او در این رابطه بیان کرد: فکر نمی کنم کی روش قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کند، هوز مشخص نیست اما اگر هدفش تمدید قرارداد بود، تا حالا به ایران می آمد و این کار را انجام می داد. اردوها نزدیک است و فکر نمی کنم قراردادش را تمدید کند.

او افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال نمی توانند دلار به این گرانی را به کی روش بدهند و  فکر نمی کنم او قرارداد ببندد.

گفتنی است، پس از پایان رقابت‌های جام‌ جهانی 2018 روسیه که با کسب 4 امتیاز از مراکش، پرتغال و شکست برابر اسپانیا همراه بود، کی‌روش،  قراردادش را با فدراسیون فوتبال تمدید نکرد و خواستار حل شدن مشکلاتش شد.  مشکلاتی مانند پرداخت مطالبات، نحوه پرداخت، اردوها، بازی های تدارکاتی و ... .

طبق اعلام مسئولان فوتبال ایران و اعضای هیئت رئیسه، قرار بود کی روش اواخر مرداد برای تمدید قرارداد به ایران بیاید اما هنوز این اتفاق رخ نداده و او قراردادش را تمدید نکرده است و به احتمال زیاد اردوها با تاخیر برگزار خواهد شد.

همچنین زمان ورود کی روش به ایران مبهم است و به احتمال زیاد او در روزهای آتی وارد کشورمان خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqj68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج: با کمک اینفانتینو پول کی‌روش را می‌دهیم