تاریخ انتشار: 1396/03/23 08:27
کد خبر: 204078

ستاره این روزهای پرسپولیس: اول فصل کسی دوستم نداشت

محسن ربیع‌خواه خودش هم فکرش را نمی‌کرد که با آمدن به پرسپولیس اتفاقات طوری رقم بخورد که این بازیکن به عنوان بازیکن ثابت پرسپولیس به میدان برود و در نهایت به عنوان یکی از بازیکنان اصلی برانکو شناخته شود.
ستاره این روزهای پرسپولیس: اول فصل کسی دوستم نداشت

محسن ربیع‌خواه در خصوص شرایط این روزهای خودش با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

    پرسپولیس با یک نمایش منطقی به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
واقعا بازی بسیار سخت و سنگینی بود و خوشحالم که در نهایت توانستیم این تیم را شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم. حالا این فرصت را داریم که استراحت کنیم و با انرژی بیشتری خودمان را آماده دیدار برابر الاهلی کنیم.

    فکرش را می‌کردید بتوانید تا به اینجای لیگ قهرمانان آسیا پیش بیایید.
واقعا شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما تنها به موفقیت فکر می‌کردیم و اینکه بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. اگر چه باید این را هم بگویم که خود تیم لخویا هم فکرش را نمی‌کرد ما در برابر این تیم این‌گونه بازی کنیم و این‌گونه غافلگیر شوند اما باید همه تیم‌ها بدانند که وقتی اسم پرسپولیس می‌آید باید تن همه بلرزد.

    رویارویی با الاهلی را در مرحله بعد چطور می‌بینی؟
 برای ما فرقی نمی‌کند که در مرحله بعد با چه تیمی رودررو شویم و مطمئن باشید ما هدفی جز رسیدن به فینال نداریم و قطعا می‌توانیم الاهلی را هم شکست دهیم.

    بعد از مدت‌ها توانستی در پست اصلی خودت بازی کنی.
بله، در نبود کمال من این فرصت را پیدا کردم تا در پست اصلی خودم بازی کنم و خوشحالم که توانستم بازی خوبی انجام دهم. البته مهم موفقیت تیم است و در چه پستی بازی کردن مهم نیست.

    واقعا سال عجیب‌وغریبی برای تو بود و کسی فکرش را نمی‌کرد به این سرعت فیکس شوی.
واقعا در زندگی من آن قدر فشار را تحمل نکرده بودم. من در ابتدای ورودم خدا خیلی دوستم داشت که در ترکیب قرار گرفتم و برانکو هم به من اعتماد کرد اما اتفاقات اول فصل باعث شد تا احساس کنم کسی من را دوست ندارد اما ناامید نشدم و تلاش کردم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم خودم را به هواداران ثابت کنم.

    در پرسپولیس می‌مانی؟
تا روزی که پرسپولیس من را بخواهد مانند سرباز در خدمت این تیم خواهم بود.

    نظرت در مورد باخت سنگین استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
من در مورد استقلال نمی‌خواهم حرفی بزنم اما به نظر شکست استقلال با این نتیجه یک اتفاق بود و فقط امیدوارم که در مرحله نیمه‌نهایی به العین بخوریم تا انتقام هموطنانمان را از آنها بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bv8n5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستور برانکو برای خرید یک هافبک جدید