تاریخ انتشار: 1396/03/29 13:15
هنوز جدی نشده؛
کد خبر: 202506

نقل و انتقالات مازنی‌ها؛ نساجی 6-3 خونه به خونه!

گرچه بازار نقل و انتقالات مابین دو تیم مازندرانی نساجی و خونه به خونه داغ نشده است، اما رقابت جالبی بین این دو تا تیم وجود دارد.
نقل و انتقالات مازنی‌ها؛ نساجی 6-3 خونه به خونه!

به گزارش فرتاک ورزشی، درحالی که نساجی چندین روز قبل تکلیف سرمربی تیم خود را مشخص کرده بود و به فکر جذب بازیکن بود، مسئولین خونه به خونه در کمال آرامش امروز حسین رحمانی را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کردند تا به طور رسمی در چند روز آینده وارد بازار نقل و انتقالات شوند.

بابلی‌ها گرچه درخصوص سرمربی خیلی دیر اقدام کردند اما از این باشگاه خبر می‌رسد که این تیم با امیر منصوریان، میررسول حسینی و محمد قاسمی نژاد قرارداد داخلی امضا کرده است و با سالار افراسیابی هافبک دفاعی سیاه‌جامگان مشهد نیز به توافقات نهایی دست یافته‌اند.

در آن و از نساجی که تمریناتش در تهران برگزار می‌شود خبر می‌رسد که این تیم در نقل و انتقالات توانسته 6 بازیکن جدید جذب کند. مجتبی بیژن، محمد ممشلی، سعید مرادی، محمد سعید بروایه، محمد آشتیانی و علی فرهنگ بازیکنانی هستند که فصل آینده لباس نساجی را بر تن خواهند کرد و در ورزشگاه وطنی به میدان خواهند رفت.

گرچه هنوز نقل و انتقالات به طور جدی مابین این دو تیم مازنی که در چند سال گذشته کُری‌های داغی میان آنها مطرح است آغاز نشده است، اما با خرید محمد قاسمی‌نژاد از نساجی، مسئولین نساجی درصدد هستند تا مهدی خیری را به نساجی بیاورند تا ضربه‌ای که خونه به خونه به آنها زده است را جبران کنند.

در روزهای آینده قطعا رقابت داغ‌تری میان این دو تیم در نقل و انتقالات شاهد خواهیم بود و باید دید که خونه به خونه می‌تواند جبران مافات کند، یا سیاست جدیدی در پیش خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvkj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن محبوب بابلی‌ها شاگرد پاشازاده می‌شود؟!
یاغی جدید فوتبال مازندران کیست؟؛

حسین رحمانی سرمربی خونه به خونه شد
ریسک بزرگ خونه به خونه می گیرد؟؛

رابطه دو باشگاه خونه به خونه و مس پا برجای ماند
با ورود سه بازیکن خونه به خونه به کرمان؛