تاریخ انتشار: 1396/03/18 23:29
ریس هیات فوتبال سرعین در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 205106

حضور بادران و سایپا در اردوی سرعین قطعی شد

رضا استانی ریس هیات فوتبال سرعین درگفتگو با خبرنگارفرتاک ورزشی در اردبیل گفت: تاکنون دو تیم سایپا و بادران برای حضور در اردوی سرعین اعلام آمادگی کردند و از ۲۸خرداد اردوی های خود را درسرعین بر پا خواهند کرد.
حضور بادران و سایپا در اردوی سرعین قطعی شد

به گزارش فرتاک ورزشی، استانی ارتفاع بلند استان اردبیل از سطح دریا آب و هوای دلپذیر و وجود هتل های شیک با آب های گرم  را مکانی مناسب برای انجام تمرینات هوازی و بدنسازی دانست و گفت: همه ساله تعداد زیادی از تیم ها خواهان برگزاری اردوی پیش فصل در سرعین اردبیل هستند.

ریس هیات فوتبال سرعین در ادامه ضمن انتقاد از مسولین شهری واستانی گفت ، به دلیل اینکه همه تیمها درتعطیلات تابستانی تقریبابه صورت همزمان قصد حضور درسرعین را دارند گفت: نبود چمن دغدغه بزرگی برای ما وتیمها می شود و درواقع زمین چمن نیرتنها زمین موجود دراین منطقه می باشد وعلارغم تمایل تیم ها برای حضور در اردو اما بخاطرنبود چمن تمرینی مناسب نمی توان همزمان میزبان تیم های دیگری شد و فرصت بزرگ برای اردبیل وشهر سرعین به همین راحتی وبابی تدبیری برخی مسولان استان ازدست می رود.

وی در ادامه به ضرورت احداث گمپ ورزشی  درسرعین گفت: بحث ساخت کمپ ورزشی چند سالی است درسرعین مطرح شده ولی هرگز این بحث عملیاتی نشده وفقط درحد حرف باقی مانده است.

وی با اشاره به قابلیت های سرعین گفت: اگر کمپ ورزشی درسرعین ایجاد شود این شهرنه تنها میزبان تیم های لیگ برتری می شود بلکه باشگاه های مختلف خارجی ازجمله تیم های حاشیه خلیج فارس واروپایی نیز اردوهای خود را درسرعین برگزار می کنندو این شهر در اینده به قطب توریسم ورزشی ایران وحتی خاورمیانه تبدیل می شود.

خبرنگار: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvree

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اردوی شاگردان علی دایی در سرزمین چشمه های بهشتی و آبهای جوشان

ایزد سیف الله پور مدیر تیم‌های فوتبال بادران شد
از سوی مدیرعامل باشگاه صورت گرفت؛

دروازه‌بان سایپا به پارس جنوبی جم پیوست
پنجمین ورودی پارس جنوبی جم؛