تاریخ انتشار: 1402/06/03 20:34
کد خبر: 606

دست رد امباپه آخرین پیشنهاد PSG

مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن آخرین پیشنهاد پی‌اس‌جی را در حالی رد که رئال مادرید منتظر چراغ سبز او در نقل و انتقالات است.
دست رد امباپه آخرین پیشنهاد PSG

تارنمای مارکا نوشت: کیلیان امباپه تا تابستان ۲۰۲۴ در پارک دو پرنس به سر می‌برد و باید تصمیمات بزرگی در مورد آینده این بازیکن ۲۴ ساله گرفته شود.

PSG امیدوار بود پس از جلوگیری از خروج امباپه با قرارداد جدیدی با این مهاجم به توافق برسد و بند فسخ او در شرایط جدید نوشته شود؛ اما این ملی‌پوش فرانسوی پیشنهاد اخیری که به او داده شد را رد کرده است.

ادعا می‌شود روز چهارشنبه پیشنهادی به امباپه داده شد که او اکنون آن را پس زده است. مالکان پاری‌سن‌ژرمن در قطر آماده هستند تا حل این مشکل را به عهده ناصر الخلیفی رئیس باشگاه بسپارند و باید تصمیم بگیرند که آیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ می‌توانند این فوق ستاره را متقاعد کنند یا باید او را به فروش بگذارند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید انتقال امباپه در پنجره فعلی را رد کرد. زیرا باشگاه پاریسی اعلام کرده است با دریافت ۲۵۰ میلیون یورو، رضایتنامه امباپه را برای تیم‌های خواهانش صادر می‌کند. این درخواست مورد تمسخر سران رئال به عنوان اصلی‌ترین مشتری امباپه قرار گرفته و این تیم اعلام کرده است که قصد جذب امباپه با چنین مبلغی را ندارد.

اما مارکا ادعا می‌کند که غول‌های لیگ منتظر یک چراغ سبز هستند که به آنها اجازه می‌دهد تا برای بازیکنی وارد مذاکره شوند که از قبل با شرایط انتقال احتمالی به اسپانیا به عنوان بازیکن آزاد در سال ۲۰۲۴ موافقت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byy53

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست امباپه مادریدی‌ها را غافلگیر کرد