تاریخ انتشار: 1395/09/05 12:59
کد خبر: 247106

سپالتی: ژکو با کمک توتی به یک رهبر تبدیل شده

مربی گرگ‌ها پس از هت‌تریک مهاجم بوسنیایی خود به تمجید از وی پرداخت و گفت: ادین در حال رشد و تبدیل به یک رهبر قرار گرفته است.
سپالتی: ژکو با کمک توتی به یک رهبر تبدیل شده

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، شب گذشته بازی پنجم مرجله گروهی لیگ اروپا برگزار شد.  رم ایتالیا در ورزشگاه خانگی «استدیو المپیک» توانست با درخشش مهاجم خود 4-1 ویکتوریا پلژن چک را شکست دهد.

لوسیانو اسپالتی پس از این پیروزی در این رقابت اظهار داشت: بازی در اروپا به هیچ وجه ساده نیست. شما به بایرن دقت کنید که به روستوف روسیه بازی را واگذار می‌کند.

این مربی باتجربه ایتالیایی به تمجید از مهاجم بوسنیایی خود پرداخت و گفت: من فهمیده‌ام که ژکو باید همواره در ترکیب اصلی قرار گیرد. فصل پیش با وارد شدن به عنوان بازیکن جایگزین استرس زیادی را تحمل می‌کرد. خوشبختانه این فصل این اتفاق نیفتاد و وی در حال رشد است. 

وی ادامه داد: ادین با کمک توتی و دروسی در حال تبدیل شدن به یک رهبر است. باید اعتماد به نفس او را در رم ببینید. ژکو فوق‌العاده شده است.

مربی گرگ‌ها در مورد بازیکنان دیگر خود تصریح کرد: اگر آلیسون در دروازه اینقدر توپ نمی‌گرفت ما پیروز میدان نبودیم. صلاح عالی شده است و تنها باید در مصاف تک به تک مقابل دروازه‌بان موفق‌تر عمل کند. فازیو و رودگیر نیز خط دفاعی را به خوبی ساخته و قدرت تیم را بالا بردهاند. 

جیالوروسی‌ها با پیروزی در این دیدار 11 امتیازی شده تا صعود خود را تثبیت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzg7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی لودوگورتس - آرسنال