تاریخ انتشار: 1395/09/26 02:01
کد خبر: 242706

توخل: سر تیم داد کشیدم، نه گوتزه

توماس توخل، سرمربی بروسیا دورتموند، تاکید کرد مشکلی با ماریو گوتزه یا آندره شورله ندارد و انتظار دارد که این ملی پوشان آلمانی بهترین بازی شان را برای دورتموند ارائه بدهند.
توخل: سر تیم داد کشیدم، نه گوتزه

گوتزه و شورله که این تابستان به دورتموند پیوستند، نتوانستند تاکنون انتظارات را برآورده کنند. چند روز قبل گزارش هایی در مورد برخورد تند توخل با گوتزه در تمرینات منتشر شد اما سرمربی دورتموند تاکید کرد که در مورد این اتفاق سوتفاهم شده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" روز چهارشنبه بود که من متوجه شدم با گوتزه مشکل دارم؛ چیزی که اصلا درست نیست. بعد از یک تمرین پاسکاری بود که من با صدای بلند گفتم راضی نیستم؛ در حالی که 10 بازیکن در تمرین شرکت داشتند.

 

روزنامه نگارهایی که آنجا بودند این را شنیدند و مشکلی نبود که در این مورد بنویسند اما این فقط در مورد ماریو نبود و این تفاوت عمده داستان است."

NlrQpvbmOkrO

 

او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا گوتزه و شورله در نیم فصل اول انتظارات را برآورده نکردند، گفت:" دلیلی برای این موضوع وجود ندارد. هر دو بعد از تعطیلات پایان رقابت های یورو به تیم جدیدی آمدند.

 

شورله شروع خوبی داشت اما مصدوم شد و 4 هفته از میادین دور بود. ماریو امیدوار بود که در محیط آشنا، خیلی زود جا بیفتد. امیدوار بودیم که آنها شروع بهتری داشته باشند اما این انتظار را هم داشتیم که به زمان طولانی تری نیاز داشته باشند.

 

انتظارات از هر دو خیلی بالاست اما تا زمانی که تمام تلاش شان را بکنند، به آنها اطمینان داریم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzjp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توخل: باید با شجاعت مقابل بایرن بازی کنیم