تاریخ انتشار: 1395/09/23 13:19
کد خبر: 243306

ونگر خواهان تمدید قرارداد چمبرلین

ونگر از تمدید قرارداد هر چه سریع تر هافبک نیمکت نشین توپچی‌ها خبر داد و گفت: الکس پیشرفت زیادی کرده و می خواهیم که در لندن بماند.
ونگر خواهان تمدید قرارداد چمبرلین

موضوع تمدید قرارداد بازیکنان آرسنال در سر تیتر اخبار این باشگاه قرار گرفته است. 

توپچی‌ها این فصل را خوب شروع کرده و با 34 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. حفظ این روند مهمترین کار ونگر خواهد بود زیرا که همیشه در ادامه فصل آرسنال قهرمانی را از دست می‌دهد. 

الکسیس سانچس، مسعود اوزیل و الکس چمبرلین از قراردادشان 18 ماه مانده است و باید هر چه سریع‌تر برای آماده‌سازی ذهنی تکلیف آنها مشخص شود. 

آینده 2 ستاره شیلیایی و آلمانی ونگر باید مشخص باشد. مربی فرانسوی تصریح کرد: مذاکره با این 2 بازیکن در حال پیشرفت بوده و به هیچ آنها «امارات» را ترک نخواهند کرد.

حال موضوع مطبوعات به هافبک 23 ساله انگلیسی رسیده است. وی که تنها در یک بازی 90 دقیقه در میدان بوده اما در 12 گل (6 گل و 6پاس گل) تاثیر مستقیم داشته است.

ونگر در خصوص جوان خود گفت: الکس پیشرفت زیادی داشته زیرا که سرمایه‌گذاری زیادی از جانب خودش و ما شده است. ما به این بازیکن نیاز داریم و می‌خواهیم که در لندن بماند. وی مثل ولکات با مصدومیت‌های زیاد وقفه‌ای در درخشش به وجود آمد اما با تلاش در هر لحظه که ما تحت فشار بودیم به ما کمک کرد.

وی ادامه داد: تعویض و جایگزینی چمبرلین خیلی عادی است زیرا که در پستی که او ایفای نقش می‌کند آمادگی فیزیکی بسیار اهمیت دارد. باید با تغییراتی در سیستم بازی، تیم را سرحال نگه دارم. 

مربی فرانسوی اظهار داشت: شنبه توانایی وی را در حمل توپ و گل‌زنی مشاهده کردیم. وقتی وی در خط حمله بازی کند بسیار تاثیر گذارتر خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzvq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لمپارد در راه رسیدن به نیمکت ومبلی