تاریخ انتشار: 1395/09/16 02:03
کد خبر: 244854

رحمتی در برنامه نود: تخلفی نکرده ام که بخواهم عذرخواهی کنم/ با من مشکل دارید برای استقلال مشکل درست نکنید

مهدی رحمتی مهمان تلفنی برنامه نود بود و پیرامون موضوع مورد بحث امروز رسانه های ایران که صحبت از محرومیت او است صحبت کرد.
رحمتی در برنامه نود: تخلفی نکرده ام که بخواهم عذرخواهی کنم/ با من مشکل دارید برای استقلال مشکل درست نکنید

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی رحمتی در خصوص اتفاقات پیش افتاده در برنامه نود مهمان تلفنی بود و در این خصوص گفت: حدود 19 سال است که فوتبال بازی می کنم و حدود 15 ساله آن را در تیم های ملی و در اردوهای زیادی حضور داشته ام، در تمام این سالها  بدون حاشیه بوده ام اما امروز چیزهایی شنیده ام که تعجب می کنم.

 

وی افزود: در اردوی ارمنستان قرار بود به همراه چند بازیکن دیگر برای خرید بیرون برویم که یک هوادار درب هتل ایستاده بود  و از ما خواست با او عکس بگیریم، من و سه تن ازبازیکنان با آن خانم عکس گرفتیم. نماینده حراست ورزش هم حضور داشت اما الان بعد پنج ماه از گذشت عکس مورد نظر دارند این موضوع را مطرح می کنند که جای سوال دارد چرا بعد از این مدت این اقدام صورت گرفته است؟!

رحمتی در ادامه افزود: من با آقای تورک که الان ریاست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می باشد، هیچ مشکلی ندارم و برای ایشان هم احترام قائل هستم  ولی از آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال یک سوال دارم که وقتی در یک عکس چهار نفر هستند  چرا باید بگویند پرونده رحمتی، مگه دزدی یا اختلاس کرده ام ؟ الان همه فکر می کنند که چکار کرده ام  که  می گویند پرونده رحمتی! مگه سه نفر دیگه نبودند؟! چرا با آبروی افراد بازی می کنید؟

کاپیتان استقلال در ادامه گفت: مگر در چند سال گذشته چند بازیکن تیم ملی یا بازیکنان معروف برای عکس در خارج از کشور محروم شده اند؟ عکس هایی به مراتب بدتر هم است ولی نمیدانم برای من چرا این طور شده است!ُ

رحمتی در ادامه گفت: مگر آقای تاج و کفاشیان برای جلسات به خارج از کشور می روند  زنهای بی حجاب نیستند؟ پس نباید آنها هم بروند چون ممکن است این اتفاق بیفتد.

کاپیتان استقلال در ادامه افزود: در این پنج ماه حرفی نبوده و لی تو این سه روز باقی مانده به بازی حساس با تراکتورسازی این موضوع مطرح می شود؟ من دوست ندارم برای استقلال مشکلی پیش بیاید و اگر با من مشکل دارند بگویند.

رحمتی در پایان در خصوص این که اگر اعلام رای با محرومیت همراه باشد چه تصمیمی خواهد گرفت گفت: من هیچ گونه اعتراضی ندارم، چون تخلفی نکرده ام که بخواهم بخاطرش اعتراض و عذرخواهی کنم و برای همین اگر محروم شوم از فوتبال خداحافظی می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzze5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی از با اخلاق های فوتبال ایران است بیخودی برایش حاشیه درست نکنید!
اختصاصی/