تاریخ انتشار: 1402/04/17 12:32
ادامه ماجراجویی پسر پرسپولیس در جنوب غربی اروپا
کد خبر: 3079

یک تیم عجیب، مقصد احتمالی امیر عابدزاده

دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی احتمالا فصل آینده هم در اسپانیا حضور خواهد داشت و به نظر اخبار بازگشتش به ایران صحت نداشته باشد.
یک تیم عجیب، مقصد احتمالی امیر عابدزاده

طی روزهای گذشته و بخصوص در اوج مسائل مربوط به انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال، صحبت‌هایی درباره بازگشت امیرعابدزاده به پرسپولیس به گوش می‌رسید. هرچند این دروازه‌بان ملی‌پوش چنین موضوعی را تا به حال تایید نکرده، اما با توجه به سابقه پرسپولیسی خود او و پدرش، احمدرضا عابدزاده، در فضای رسانه‌ای و مجازی این خبر قوت گرفته بود. حتی احمدرضا عابدزاده، اسطوره باشگاه، در اوج عصبانیت و خشم هواداران از اتفاقات مربوط به بیرانوند، با انتشار عکسی از خودش در کنار امیر و نوشتن جمله "عشق پرسپولیس" باعث شد تا بسیاری از علاقه‌مندان به پرسپولیس و عابدزاده خواهان حضور امیر به جای بیرانوند باشند. اتفاقی که رخ نداد اما شاید هم در صورتی که بیرو به استقلال یا تیم دیگری می‌رفت آن وقت پرسپولیسی‌ها می‌توانستند امیر را به تیمی بیاورند که از کودکی تا وقتی که فوتبال ایران را ترک کرد در آن حضور داشته است. امیرعابدزاده را می‌توان یکی از آن بازیکنانی دانست که کاملا در پرسپولیس شروع و رشد کرد و به نوعی او هم یکی دیگر از فرزندان این باشگاه است.

با این حال از دیروز خبر دیگری توسط یک خبرنگار اسپانیایی منتشر شده که حاکی است دروازه‌بان 29 ساله و ایرانی دو فصل پیش پونفرادینا قرار است یک فصل دیگر در لالیگا 2 ادامه بدهد. اگر امیر در اسپانیا بماند و آنطور که آنخل گارسیا، خبرنگار اسپانیایی، گفته به تیمی مثل کارتاخنا بپیوندد، سومین فصل خود را در این کشور سپری خواهد کرد. او دو فصل پیش را در تیم پونفرادینا در لالیگا 2 حضور داشته و البته عملکردش در طول فصل به گونه‌ای بود که صحبت از پیشنهاداتی از لالیگا و تیم‌هایی مانند مایورکا نیز شنیده می‌شد. با این حال عابدزاده هنوز تیم فصل بعدش را مشخص نکرده و باید دید چه برنامه‌ای برای آینده خواهد داشت. 

1895565

آنچه مشخص است این است که بعد از سقوط پونفرادینا به لیگ پایین‌تر، دروازه‌بان ایرانی دیگر در این تیم ادامه نخواهد داد. عابدزاده که بعد از درخشش در فوتبال پرتغال و تیم ماریتیمو به اسپانیا آمد، در دو فصل 65 بازی با پیراهن پونفرادینا انجام داد، 81 گل دریافت کرد و 18 کلین‌شیت را به نام خودش ثبت کرد.

شرح عکس: آنخل گارسیا، خبرنگار اسپانیایی، که در توئیتر تیک آبی دارد و گفته می‌شود اخبار موثقی هم منتشر می‌کند در توئیتی اعلام کرده که تیم بعدی امیرعابدزاده کارتاخنا است که فصل گذشته در لیگا 2 اسپانیا به مقام نهم رسید. گارسیا خبرنگاری است که هفته گذشته از انتقال آلوارو خیمنز به سپاهان خبر داده بود و چند روز بعد این اتفاق رخ داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6zw3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلایی که کی‌روش بر سر دروازه‌بان استقلال آورد!/ ما ۴ نفر را کجا آوردید؟!
یادداشتی از علی مسعودی