تاریخ انتشار: 1398/07/12 16:06
کد خبر: 85555

دلیل امری برای عدم استفاده از اوزیل در بازی مقابل استاندار لیژ

مسعود اوزیل در لیست هجده نفره توپچی‌ها برای تقابل شب گذشته با استاندارد لیژ قرار نگرفت و به زعم مربی آرسنال وی شایستگی حضور در ترکیب تیم را نداشته است.
دلیل امری برای عدم استفاده از اوزیل در بازی مقابل استاندار لیژ

اوزیل که در حال حاضر بیشترین دستمزد را در بین تمامی بازیکنان آرسنال دریافت می کند، تا بدین‌جای فصل فقط دو بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته است و در مسابقه شب گذشته آرسنال در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل نماینده بلژیک جزئی از لیست هجده نفره آرسنال نبود.

اونای امری سرمربی اسپانیایی آرسنال بعد از برد چهار بر صفر در برابر استاندارد لیژ پیرامون عدم حضور ستاره خلاق تیم خود در این دیدار گفت:

"من برای انتخاب لیست تیم برای هر دیدار تفکر می کنم و بازیکنانی را انتخاب خواهم کرد که شایستگی حضور در ترکیب تیم را دارند و با عملکرد خود به تیم کمک می کنند.برای روز یکشنبه در برابر بورنموث بازی داریم نیز همین کار را خواهم کرد.یازده بازیکن برتری که ترکیب تیم را در روز یکشنبه تشکیل می دهند، با سازگار شدن مقابل شیوه بازی تیم بورنموث به ما این امکان را می دهند که به هدف‌مان برسیم"

صحبت‌های امری پس از بازی در برابر استاندارد لیژ به طور تلویحی نشان می دهد که او همچنان اعتقادی به اوزیل ندارد و احتمال حضور او در ترکیب توپچی‌ها در مسابقات آتی نیز کم به نظر می رسد.

رابطه نچندان خوب بین اونای امری و اوزیل از فصل گذشته که امری سکان هدایت آرسنال را بر عهده گرفت به بیرون درز پیدا کرد و تا جایی پیش رفت که به زعم رسانه‌ها در دیدار فینال لیگ اروپای فصل گذشته که با باخت چهار بر یک آرسنال مقابل چلسی به اتمام رسید، اوزیل پس از تعویض امری را با جمله "قسم می خورم تو مربی نیستی" خطاب قرار داده است.

با وجود این شرایط، طی روزهای گذشته منابع انگلیسی مدعی شدند هافبک آلمانی توپچی‌ها به دلیل نیمکت‌نشینی‌های متعدد قصد دارد بعد از حدود هفت سال به دوران حضور خود در امارات پایان دهد.

اوزیل که حدود ده روز دیگر وارد ۳۲ سالگی خواهد شد، تابستان سال ۲۰۱۳ از رئال مادرید راهی آرسنال شد و تاکنون در ۱۶۷ بازی با پیراهن توپچی‌ها موفق به ثمر رساندن ۳۲ گل شده است.

photo_2018-12-04_17-19-11


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7yrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد تماشایی کلوپ-امری برای تثبیت صدرنشینی
تقابل تیم های اول و دوم لیگ برتر جزیره در جهنم آنفیلد