تاریخ انتشار: 1395/11/20 13:32
کد خبر: 230579

دلیل عدم نتیجه‌گیری پدیده از نظر سرمربی فولاد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پدیده تیم جانداری است که اگر تا اینجا نتیجه خوبی نگرفته به خاطر بدشانسی بوده و آنها برای تک تک دقایق بازی برنامه دارند.
دلیل عدم نتیجه‌گیری پدیده از نظر سرمربی فولاد

به گزارش فرتاک ورزشی، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده خراسان، اظهار داشت:‌به جز عبدالله ناصری تمامی بازیکنان را در اختیار داریم و خوشبختانه با تیم کامل به مصاف حریف می‌رویم.

وی افزود: پدیده تیم جانداری است که اگر تا اینجا نتیجه خوبی نگرفته به خاطر بدشانسی بوده و آنها برای تک تک دقایق بازی برنامه دارند. 

سعداوی در خصوص افت ساسان انصاری گفت:‌از وقتی او به تیم ما اضافه شد تلاش بسیاری کرد و من از عملکرد او راضی هستم و باز هم تا اینجا آقای گل تیم ماست.

خبرنگاری گفت: ساسان انصاری از پرسپولیس به فولاد آمد و آیا شما کیلوهای اضافه در وی دیدید، گفت: من ترجیح می‌دهم در این مورد صحبت نکنم و دوست دارم همه چیز به نفع تیم ملی فوتبال کشورمان پیش برود. 

سعداوی در خصوص شایعه حضور شهباززاده در فولاد گفت: این بازیکن مورد تائید من است و در اولویت جذب او هستیم. امیدوارم شهباززاده به اینجا بیاید و مسئولان باشگاه او را جذب کنند. 

وی در پایان در خصوص اینکه این روزها همه به عملکرد داوران اعتراض می‌کنند، گفت: آنها انسان هستند و حق خطا دارند. طبیعی است که مشکلاتی هم بعضی مواقع به وجود بیاید ولی باید همه به هم کمک کنیم تا این مشکلات به حداقل برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d88wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامرانی فر: تغییر نظر داور در فوتبال عجیب نیست