تاریخ انتشار: 1395/11/16 21:18
بازیکنان باتجربه‌ام انتظارات را برآورده نکردند
کد خبر: 231379

ونگر: گل اول چلسی صد درصد خطا بود

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گل اول شکست تیمش در خانه چلسی را نادرست دانست و از عملکرد مهره‌های کلیدی‌اش هم انتقاد کرد.
ونگر: گل اول چلسی صد درصد خطا بود

 آرسن ونگر معتقد است که گل اول چلسی در پیروزی 3 بر یک این تیم برابر آرسنال در بازی امروز (شنبه) خطای صد درصد و نادرست بوده است. گل اول چلسی در شرایطی توسط مارکوس آلونسو به ثمر رسید که او برای زدن ضربه سر برخورد شدیدی با هکتور بیرین داشت که همین اتفاق مسبب مصدومیت و خروج مدافع آرسنال از میدان شد.

ونگر به شبکه اسکای اسپورتس گفت: گل اول چلسی صد درصد خطا بود، چون بازیکن حریف بازی خطرناک انجام داد. ما با نگرشی درست وارد میدان شدیم اما بازیکنان باتجربه‌مان در حد انتظار بازی نکردند. تیم ما هر کاری از دستش ساخته بود انجام داد اما در بازی‌سازی بی‌تجربه نشان داد. چلسی تیم قدرتمند‌تر میدان بود اما در شرایطی این برداشت شکل گرفت که تیم‌ ما تلاش می‌کرد 10 پاس بدهد تا خطرساز شود اما حریف در ضدحمله ضربه می‌زد. چلسی بازیکنان قدرتمندی دارند و گل دوم‌شان (گلی که با حرکت انفرادی زیبای ادن ازار به ثمر رسید) هم این موضوع را نشان داد.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها افزود: ما اما تیمی منعطف هستیم ومن در این موضوع شک ندارم. امروز اما همه چیز علیه ما پیش رفت. روی گل اول من فکر می‌کنم که ما مرتکب اشتباهی تاکتیکی شدیم و در گل دوم هم ساده‌لوحانه بازی کردیم. بعد از آن تلاش کردیم که به بازی برگردیم اما حضور پنج بازیکن هجومی در زمین بازی خط دفاعی ما را در ضدحملات شکننده کرده بود. باید شکست را بپذیریم و خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

آرسنال با قبول شکست برابر چلسی حالا خودش را در فاصله 12 امتیازی این تیم می‌بیند، فاصله‌ای که جبران آن برای کسب عنوان قهرمانی تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد.

ونگر در این خصوص هم عنوان کرد: دوست ندارم الان درباره این موضوع حرف بزنم. چلسی در جایگاه بسیار خوبی دارد. این تیم قوی و شکست دادنش سخت است. این تیم مقابل تیم‌های بزرگ نمی‌بازد و این همان کاری است که برای قهرمان شدن باید انجام دهید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8n8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرسنال - چلسی/ اولین مصاف ونگر با کونته