تاریخ انتشار: 1397/03/28 22:27
کد خبر: 143155

گزارش زنده/ انگلیس 1 - تونس 1

تیم های ملی انگلیس و تونس در دومین دیدار گروه G جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22 و 30 دقیقه به مصاف هم رفتند.
گزارش زنده/ انگلیس 1 - تونس 1

سه شیرها که امسال در روسیه چهاردهمین تجربه حضورشان در تاریخ جام‌های جهانی را تجربه می‌کنند و امیدوار به کسب دومین قهرمانی هستند، در گروه G این مسابقات باید با تیم‌های بلژیک، پاناما و تونس رقابت داشته باشند که به همین منظور از دقایقی قبل در نخستین بازی مرحله گروهی مقابل تونس قرار گرفته‌اند؛ تونسی که تاکنون چهار دوره در جام جهانی  بوده و این بار بعد از عملکرد موفق در دیدارهای تدارکاتی امیدوار به شگفتی‌سازی است.

 

جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه G

دوشنبه: 97/03/28 ؛ ساعت 22:30

استادیوم: ولگوگراد آرنا/ تماشاگر:

داور: ویلمار رولدان(کلمبیا)؛ کمک‌ها: الکساندر گوژمن، کریستین دلا کروز و ریکاردو مونترو(کاستاریکا)/ کمک داور ویدئویی: ساندرو ریچی(برزیل)

 

تیم ملی انگلیس

جوردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جورن هندرسون، دله آلی، جسی لینگارد، کیرن تریپر، اشلی یانگ، رحیم استرلینگ و هری کین

سرمربی: گرت ساوت‌گیت

 

تیم ملی تونس

معز حسن، صیام بن یوسف، دیلان برون، یاسین مریاح، علی معلول، انیس البدری، الیاس السخیری، الفرجانی ساسی، فخرالدین بن یوسف، نعیم السلیتی و وهبی الخزری

سرمربی: نبیل معلول

 

تعویض

معز حسن(15-  فاروق بن مصطفى)

 

 

شرح گل ها

انگلیس 1 - تونس 0 (دقیقه 11: هری کین): فشار حملات بی‌امان انگلیسی‌ها جواب داد و ارسال عالی جونز از روی کرنر و ضربه سر استونز که با واکنش تماشایی معز حسن همراه شده بود را هری کین در ریباند تبدیل به گل کرد.

 

انگلیس 1 - تونس 1 (دقیقه 36: فرجانی ساسی): پنالتی‌ای که به سود تونس اعلام شده بود را الفرجانی ساسی به سمت راست دروازه زد تا توپ بعد از برخورد به نوک انگشتان پیکفورد و عبور از زیر دستان او گل مساوی را به همراه داشته باشد.

 

 

اخطار

کایل واکر(33) از انگلیس

 

لحظات حساس

دقیقه 3: هندرسون از میانه زمین پاس بلند عالی به پشت مدافعان تونس فرستاد و موقعیت خوبی برای دله آلی فراهم کرد که پاس در عرض او را استرلینگ نتوانست استفاده کند و معز حسن آن را برگشت داد و در ادامه هم شوت لینگارد فقط یک کرنر برای انگلیس رقم زد.

 

دقیقه 4: ضربه سر مگوایر روی ارسال توپ از کرنر با واکنش عالی معز حسن از کنج دروازه بیرون کشیده شد.

 

دقیقه 5: باز هم استرلینگ یک موقعیت فوق‌العاده از دست داد و این بار بعد از پاس دله آلی و پاس در عرض لینگارد، مقابل دروازه خالی تونس قرار گرفت ولی با ضربه بی‌دقت توپ را زد تا هیچ حاصلی برای انگلیس نداشته باشد.

دقیقه 18: شوت روی پای تماشایی هندرسون از پشت محوطه جریمه را بن مصطفی در اختیار گرفت.

دقیقه 24: سانتر دقیق یانگ از جناح راست زمین را لینگارد نتوانست در موقعیت عالی و مقابل دروازه تونس استفاده کند تا توپ به اوت برود.

دقیقه 28: شوت پشت محوطه ساسی به سمت دروازه انگلیس به پای واکر برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 28: ضربه سر وهبی الخزری از روی دروازه انگلیس راهی اوت شد.

دقیقه 31: تریپر از روی ضربه آزاد سمت چپ زمین توپ را به بعد از تیرک دوم فرستاد که ضربه سر مگوایر را فاروق بن مصطفی مهار کرد.

دقیقه 33: زمان ارسال توپ از سمت راست زمین، واکر با پشت دست ضربه‌ای به بن یوسف زد تا داور کلمبیایی اعلام ضربه پنالتی به سود تونس کند.

 

 

در حاشیه

* اریک دایر، فیل جونز، راشفورد، واردی و دنی ولبک بازیکنان شاخصی هستند که در ابتدای بازی جزو ترکیب انگلیس قرار نگرفتند و نیمکت‌نشین هستند.

* معز حسن که نمایش درخشانی در 15 دقیقه ابتدایی مقابل انگلیس داشت، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف دست نتوانست به بازی ادامه دهد تا با چشمانی گریان زمین را ترک کند و تعویض شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbzrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهم ترین دغدغه باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی