تاریخ انتشار: 1397/01/15 18:01
کد خبر: 153531

لیگ یک| پیروزی خونه به خونه مقابل شهرداری تبریز؛ شیرها پا پس نکشیدند/ بابل رنگ لیگ برتر گرفت

تیم فوتبال خونه به خونه با کسب پیروزی برابر شهرداری تبریز تا پیش از پایان دیدار نفت مسجد سلیمان به صدر جدول رفت.
لیگ یک| پیروزی خونه به خونه مقابل شهرداری تبریز؛ شیرها پا پس نکشیدند/ بابل رنگ لیگ برتر گرفت

به گزارش فرتاک ورزشی، امروز شاگردان دراگان اسکوچیچ در چارچوب هفته سی ام رقابت های لیگ برتر میزبان تیم شهرداری تبریز بودند و در پایان موفق شد با تک گل حمید کاظمی که در دقیقه 45 نیمه اول به ثمر رسید، به سه امتیاز سرنوشت ساز این بازی دست یابند و تا پیش از پایان دیدار نفت مسجد سلیمان برابر برق نوین شیراز به صدرجدول رسید.

البته خونه به خونه در حال حاضر 57 امتیازی است و تنها در صورتی می تواند به صدرنشینی خود ادامه دهد که نفت مسجد سلیمان مقابل شاگردان رحمان رضایی شکست بخورد که تا اواسط نیمه دوم با یک گل از میهمان خود پیش است.

شاگردان اسکوچیچ امروز علاوه بر کسب سه امتیاز که آنها را به صعود بسیار امیدوارتر کرد، موفق شدند رکورد گل نخوردن خود را به 733 دقیقه افزایش دهند و رکورد نیم فصل اول خودشان را که 713 دقیقه بود ارتقاء دهند.

در سوی دیگر شاگردان دین محمدی که در بازی امروز نیز به شدت هم در پایان نیمه اول و هم در پایان نیمه دوم به تصمیمات داوری معترض بودند، با قبول این شکست 35 امتیازی و در رتبه چهارم جدول رده بندی باقی ماندند.

ترکیب دو تیم:

خونه به خونه:ناصر سالاری - محمد قریشی - مهران امیری - محمد قاسمی نژاد - حمیدرضا دیوسالار - حمید کاظمی - میلاد ابطحی - وفا هخامنش - رضا معقولی - محمدامین حاج محمدی - روح الله باقری

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شهرداری تبریز: علی محسن زاده - علی جراح کار - محمد قنبری - بهنام داداشوند - مهدی رستم زاده - علی محمدی - رسول پیرزاده - علی پورمحمد - رضا نجاری - بابک نوین - پیمان رنجبر

سرمربی: سیروس دین محمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dd9lj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استخراج سه امتیاز شیرین برای نساجی از شهر نفتی ها

فکری: شاید داوران از شخص من بدشان می‌آید!
سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛