تاریخ انتشار: 1396/12/02 18:40
کد خبر: 159055

یک رای پر دردسر ؛ انتخاب پورعلی فرد و حرف و حدیث های فراوان

پورعلی فرد با رای دادن به خودش رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شده است.
یک رای پر دردسر ؛ انتخاب پورعلی فرد و حرف و حدیث های فراوان

انتخابات فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام درتاریخ ۱۴ بهمن ماه درکمیته ملی المپیک برگزار گردید و  در نهایت ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون در اقدامی عجیب به خود رای داد که با همین رای از رفتن انتخابات به دور دوم جلوگیری شد تا برای چهار سال دیگر برکرسی ریاست فدراسیون پرورش اندام بنشیند.

این رای گیری و حضور ایشان و دادن رای به خودش در حالی صورت گرفته است که بر اساس آیین نامه شرایط احراز وچگونگی انتخاب رئیس فدراسیون های ورزشی که در تاریخ چهاردهم شهریور ماه سال ۹۶ به تصویب شورای معاونین وزارت ورزش وجوانان و با امضا وزیر جهت اجرا به کلیه  فداراسیون های ورزشی ابلاغ گردیده است، در بندسوم از ماده 9 این آیین نامه صراحتا عنوان می کند در صورت نامزدی اعضا مجمع درانتخابات، اعضا مذکور در صورت دارا بودن سایر شرایط بدون حق رای در انتخابات شرکت خواهند نمود.

اما متاسفانه شاهد این بود که درانتخابات فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام که درکمیته ملی المپیک برگزارگردید، ناصر پورعلی فرد رییس فدراسیون در اقدامی عجیب به خود رای داد که با همین رای از رفتن انتخابات به دور دوم جلوگیری شود.

به هر حال ای کاش وزارت ورزش  و جوانان در این خصوص نظر خود را اعلام نماید تا این شائبه که برای تعدادی پیش آمده است بر طرف گردد.  

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddrjw

آخرین اخبار