تاریخ انتشار: 1396/12/20 13:51
کد خبر: 156455

محرمی: بردهایی کسب خواهیم کرد که هواداران باخت در داربی را فراموش کنند

محرمی: بردهایی کسب خواهیم کرد که هواداران باخت در داربی را فراموش کنند

صادق محرمی، مدافع راست تیم پرسپولیس را می‌توان یکی از آماده‌ترین بازیکنان فعلی پرسپولیس نام برد. بازیکنی که در دیدار این هفته پیش سرخپوشان یکی از بهترین‌های تیمش بود. او تأکید دارد باید روند رو‌به‌رشد خود را هم‌چنان ادامه بدهد تا بتوانند به هدف‌هایی که در فوتبال دارد ازجمله رسیدن به پیراهن تیم‌ملی برسد. حرف‌های او را در زیر می‌خوانید:

 برد شیرینی مقابل الوصل کسب کردید در این ارتباط بگویید.

بله. واقعا برد دلچسبی بود، 3‌امتیاز این مسابقه خیلی برای‌ ما مهم بود که توانستیم آن را کسب کنیم . بازی خوبی هم انجام دادیم که هواداران از دیدن آن لذت ببرند. از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

  به نظرتان بازی برگشت چگونه می‌شود؟

در این بازی هواداران استقبال خوبی از ما کردند، دستشان درد نکند اما در بازی برگشت با وجود اینکه حضور ندارند ما بازهم فقط به برد فکر کرده و تلاش می‌کنیم با گرفتن این 3‌امتیاز شرایط صعود از گروه را مهیا کنیم.

 هم در پست دفاع راست خوب جا افتاده‌اید و دوباره به روزهای اوج فصل قبل نزدیک شده اید، به نظرتان این‌طور نیست؟

بله. خدا را شکر در پست خودم راه افتاده‌ام اما بحثی که الان وجود دارد اینکه بتوانم این روند را در ادامه فصل هم داشته باشم تا بتوانم به هدف‌هایی که در چارچوپ مستطیل سبز دارم، برسم.

  پرسپولیس بعداز شکست در داربی در ادامه لیگ برتر به دنبال چه اهدافی است؟

ما می‌خواهیم در 5‌بازی آینده پرقدرت ظاهر شویم و با قطعی کردن قهرمانی، با یک رکورد خوب لیگ را به پایان برسانیم. ما حالا داربی را فراموش کرده‌ایم و دوست داریم به فکر رقابت‌های پیش‌رو باشیم تا با کسب بردهای ارزشمند در لیگ‌برتر و همین‌طور لیگ قهرمانان، سبب شویم تا هواداران باخت در داربی را فراموش کنند.

  این‌روزها موضوع دیگری هم در مورد شما از سوی رسانه‌ها مطرح شده و این‌که از باشگاه دیناموزگراب کرواسی، دعوت‌نامه دریافت کرده‌اید و با توجه به اتمام قرارداد با پرسپولیس به این تیم خواهید پیوست، آیا این موضوع را تأیید می‌کنید؟

خب در این‌باره باید بگویم من فعلا بازیکن پرسپولیسم و به فکر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و 5‌بازی باقی‌مانده در لیگ‌برتر هستم و بعد از آن و اتمام بازی‌ها با بررسی شرایط در مورد تمدید قرار دادم با پرسپولیس یا هر اتفاق دیگری تصمیم‌گیری خواهم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddwop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمزی هم طلب خود از تراکتورسازی را به AFC اعلام کرد