تاریخ انتشار: 1396/07/12 19:51
کد خبر: 179855

نساجی باخت اما هوادارانش بردند (عکس)

با هفت دستگاه اتوبوس نساجی چی ها خود را به کرج رساندند و اکسین متوجه شد در خانه خودش غریبه است اما نساجی همان تیغ برنده دیدارهای پیشین را نداشت و شکست خورد.
نساجی باخت اما هوادارانش بردند (عکس)

 نساجی که حتی شانس صدرنشینی داشت، موقعیت های گلزنی مرتب و ترو تمیز نداشت و به همین دلیل هواداران می دانستند که دچار مشکل می شود و اینگونه بود که پس از گل دقیقه 30 شاهین شفیعی برای اکسین دیگر نتوانست به حداقل یک امتیاز هم برسد.

شاگردان مهدی پاشازاده خط حمله منجسمی در این بازی نداشتند و حتی شوت مجتبی محبوب مجاز از پشت محوطه جریمه به تیر خورد تا از همان روزها باشد که توپ قرار نیست توی گل برود.

نساجی بازی را باخت اما حضور تماشاگران مرد و باوفایش حسابی به دل ها نشست. آنها 5 صبح روانه کرج شدند و تیم را تشویق کردند اما چه بد که کمی ناراحت برمی گردند با این حال مایوس شدن از این تیم ممکن نیست.

نساجی 13 امتیازی است و خیلی نزدیک به میانگین خوب دو امتیاز در هر بازی که فقط برای تیم های بالای جدول و در پی قهرمانی است و نساجی قامت تیمی مدعی صعود را دارد.

نساجی چی ها گل نمی زنند که این مشکل باید حل شود و فراموش نباید کرد که تنها یک باخت در بیرون خانه دارند که آمار رضایت بخشی است. این بازی را باید گذاشت به حساب غرور زیادی که در کلام برخی بازیکنان و حتی امید دادن های زیاد علی امیری مدیرعامل تیم دیدیم که حتما دیگر از یاد می برند نتایج خوب قبل را و در هفته های بعدی جبران می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dle6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: هواداران نساجی به حاشیه ها توجه نکنند، مهم این است که تیم پیروز شود/ به وقت اش سرمربی استقلال می شوم
سرمربی نساجی در برنامه «صندلی داغ» فرتاک ورزشی؛

پاشازاده: باید گل های پنجم و ششم را هم می‌زدیم/ دنبال رکورد و این حرف ها نیستم
تماشاگران نساجی، دوست داشتنی، تودل برو و میهمان نواز هستند؛